wij zijn bezig met kijken en berekenen wat een gastouder of creche voor ons gaat kosten alleen kan ik nergens vinden wat het per uur kost. wat betalen jullie per uur of per maand (graag dan ook even vermelden hoeveel uur jullie werken) aan de gastouder?
Meestal staat er op de site van kv of gastouder een bedrag wat je per uur betaald ik betaal 5.90 per uur aan gastouder hij gaat 12.5 uur per week er naar toe het scheelt per maand wat ik moet betalen ligt aan hoeveel weken de maand heeft
veel gastouders bepalen zelf hun uurtarief en dan komen de kosten van het gob daar nog bovenop. Als je gob bijv 25 euro vraagt moet je dat delen door het gemiddeld aantal uur per maand (bij 2 dagen telt de ene maand 6 opvang dagen en de andere maand 9) en dat bovenop het uurtarief van je gastouder. De ene gastouder zal 5 euro vragen en de ander maar 4, dus dat is zo niet te zeggen. Hoeveel je gaat werken weet je wel dus ik hoop dat je hier iets mee kunt. Je kunt in elk geval zo beter een proefberekening maken.