bouwkundig rapport, hoe lang wachten op uitslag

Discussie in 'De lounge' gestart door Humava, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Wij hebben ons huis te koop staan en vorige week maandag is er een mogelijke koper met een bouwkundige langs geweest om een rapport op te laten maken. Dit is al een keer eerder gedaan met een andere kijker maar die later is afgehaakt. Toen hadden we de uitslag binnen 4 dagen. Nu hebben we 1.5 week later nog niks gehoord. Weet iemand wat een beetje normale termijn is dat zo'n rapport klaar is. Ben namelijk heel benieuwd hoe dit rapport eruit ziet. En ik hoop natuurlijk zó dat we ons huis nu wel verkopen.

2. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.155
    1.038
    113
    Wij hadden de uitslag al een dag later via de mail.

3. Humava

Humava Niet meer actief

Oh das lekker snel! De vorige keer wij dus ook na 4 dagen via de mail. Ik vind het nu echt lang duren. Maar ik heb werkelijk geen idee wat normaal is voor zulke rapporten.

4. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Wij na 3 dagen via mail. Het rapport is natuurlijk in opdracht van de koper. Misschien hebben zij het al wel?

5. Humava

Humava Niet meer actief

Dan zou de makelaar toch wel al contact hebben opgenomen lijkt me.

6. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Dat hoeft niet hoor! Wij hebben onlangs een huis gekocht en hebben dit ook laten keuren. Die keuring en het rapport hebben wij bekostigd en dus kregen alleen wij hiervan bericht. De verkopende partij heeft het rapport in het geheel zelfs niet ontvangen.

7. Humava

Humava Niet meer actief

Oh ok dat wist ik niet. Ik dacht dat de verkopende partij het ook te zien krijgt. Was daar eigenlijk vanuit gegaan omdat we het de vorige keer ook gekregen hadden.

Deel Deze Pagina