Ik heb a.s. donderdag en pretecho. Ik ben dan 17 weken en 3 dagen zwanger. Ik vroeg me af of we dan het geslacht al kunnen zien, want ik ben zooooo nieuwsgierig ? Liefs Angelaa
Hoi Angela... het zou kunnen dat ze het geslacht zien...meestal zeggen ze dat het na 20 weken goed zichtbaar is maar dan ligt het er ook nog maar aan of de baby meewerkt... dus wie weet kunnen ze het bij jou al zien hoor...als die kleine goed ligt... Groetjes Denise
Tja ik heb het vorige week laten doen (pretecho) en was toen precies 16 weken. En ze hadden het toen al gezien. Ik hou zelf nog wel een slag om de arm en wacht voor echte zekerheid de 20 weken echo af. Maar ze kunnen het dus wel zien als de baby goed ligt.
Hoi, bij ons hebben ze het ook met 17 weken gezien, in de eerste 5 minuten al Het is daarna nog 2 keer bevestigd, met de 20 weken echo en afgelopen zaterdag ook weer. Groetjes MB2005.
Ik denk dat het er ook aan ligt wat voor geslacht het baby'tje is... Een jongetje kan je sneller zien dan een meisje! Succes en misschien heb je geluk dat het te zien is! (in mijn album staat een echo van een jongetje, gemaakt met 18 wk pretecho) Gr. Miranda