pretecho hoelang?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door claudiawijnand, 31 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudiawijnand

claudiawijnand Actief lid

1 nov 2006
    290
    0
    0
    Ik had een vraag we gaan een pretecho laten maken met 16 weken omdat me schoonzus langs komt ze woont bijna 4 uur van ons vandaan.
    nou vraag ik me af als jullie een pretecho laten maken wat kiezen jullie 20minuten of 40minuten me man zegt 20min is lang zat maar ik vind dat weer kort. Wat hebben of zouden jullie kiezen? Het is trouwens 3d echo.

ik hoor het graag:)

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wij konden kiezen uit 15 of 30 minuten volgens mij, ik vond 15 minuten ruim voldoende! Ze kunnen alles goed in beeld brengen en vond het zonde van het geld om meer te betalen om 'dubbel' te kijken zeg maar.

Als ik jou was zou ik voor die 20 minuten gaan.

3. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Wij hadden een 3D/4D echo in één en het duurde een uur. Dit was volledige filmtijd. Op zich vloog dat voor ons zo voorbij. Maar toen we de video bij familie gingen laten zien, dan merkte ik dat 30 min meer dan voldoende is. En het hangt er natuurlijk van af hoeveel verschillende dingen te zien krijgt. 30 min het gezichtje gaat anderen ook vervelen.

4. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier rond 16 weken een pretecho laten maken van 30 minuten en voor mijn gevoel ging dat erg snel. Vond het heerlijk om de kleine goed te bekijken. Ik zou voor de lange gaan maar dat is mijn mening.

Succes met het maken van je keuze en alvast veel plezier tijdens de echo!!:)

5. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ik zou voor de korte tijd gaan met die termijn en rond een week of 28 nog eens eentje doen, dan zie je echt al veel duidelijker het gezichtje enzo ^^

Deel Deze Pagina