2 weken geleden heb ik een vlokkentest gehad en de gehele dag bloedverlies gehad, wat normaal was volgens de gyn. Nu heb ik sinds gisteren bruine sliertjes en bruin vocht/bloed. Zou dit nog van de vlokkentest kunnen komen? Ook heb ik af en toe kleine steken boven het schaambot. Heeft dit met het bruinverlies te maken of is dit weer iets anders?
Gewoon even naar je verloskundige bellen. Die steken boven je schaambot heb ik ook wel eens dat heeft wss gewoon met de zwangerschap te maken.
Bruinverlies betekend oud bloed. het kan dus zeker zijn dat het van de vlokkentest is. maar omdat de vlokkentest ook nooit zonder risico is is het altijd verstandig even een proffesional te raadplegen (vk/gyn) de steken kan bandenpijn zijn. maar verder zeker ff bellen
Zoals de andere zeggen zou ik ook even bellen. Bruin is oud maar toch ...... Die steken horen er wel bij, groei baarmeder of last van je banden.
steken zijn inderdaad groei van de baarmoeder. En ja de vk zei ook al dat bruin bloed oud is en dat er niets aan de hand is, maar ik draag nu de gehele dag mandverband omdat het maar door blijft gaan. Waarschijnlijk wel van de vlokkentest maar dat wist de vk niet zeker, maar ze maakte zich geen zorgen en dat moets ik ook maar niet doen zei ze. Ik heb afgelopen week een doppler gekocht en weet nu dat het hartje iig nog klopt, dus dat is wel een hele geruststelling.
Gelukkig maar! Fijn dat je gerust gestelt bent meid! Lekker luisteren naar de kleine doet wonderen! Geniet er van!