Hoi hoi Ben pas 10,5 week zwanger en vandaag dan toch al wat spulletjes gekocht voor de kleine..niet overdreven veel hoor, maar eehhh...een jasje, een pakje, wat rompertjes, inimini sokjes, en een speen. Maar nu het volgende..ben nooit echt bijgelovig geweest maar nu zie ik ze opeens allemaal vliegen..ben zo bang dat ik, door die spulletjes te hebben gekocht, mezelf "ongeluk" heb gebracht ..Slaat natuurlijk helemaal nergens op maar toch..T is natuurlijk nog wel heel erg vroeg maar jeetje..kon t niet laten hoor Was eigenlijk benieuwd wanneer jullie ongeveer zijn begonnen met shoppen voor de baby? groetjes jessy
Ik had ook al een en ander gekocht toen ik nog maar net zwanger was. Had zelfs al dingen gekocht toen ik nog helemaal niet zwanger was. Mocht het toch nog fout gaan, dan was er iets niet goed met het kindje en niet doordat jij al wat gekocht hebt voor de kleine. Wacht maar tot je straks nog wat verder ben, blijft die portemonee helemaal niet meer dicht haha.
Je hebt het toch al gekocht he Meis, probeer niet teveel beren op de weg te zien zeg! Dan wordt het nog een hele lange rit Veel plezier van je voorpret! Elmo
Ik heb bij een magazine een paar sokjes gekregen, en we hebben ook al allerlei spullen voor de kinderkamer, maar op een of andere manier voel ik me er nog niet echt goed bij, is dat raar? Ben echt wel superblij dat ik zwanger ben, daar gaat het helemaal niet om, maar stel nou dat het toch fout gaat....
Nee hoor, dat is helemaal niet raar... Ik heb van de week een eerste grotere uitgave gedaan voor de kleine en zelfs dat vond ik toch wel spannend... hoorde zelfs van 1 meid hier in Stockholm die echt bijna niets van te voren durfde te kopen, dus zo gek is het niet hoor! Ik ben ook niet bijgelovig maar ik heb ook niets gekocht tot ik een week of 15 was..
mijn eerste aankoop deed ik pas na de 20 weken, was zo bang dat het alsnog fout ging! Nu heb ik spijt (dan had ik nog veeeeeeeeeel meer gehad hihi )...dus geniet er van!
Ik heb een rompertje gekocht verder nog niks, na een goede echo ga ik wat kopen hahah... Ik heb wel eea gekregen, echt leuk! Ik denk maar zo, als het niet goed gaat dan is dat de natuur die het regelt en niet ik omdat ik dingetjes heb gekocht.... veel plezier met kopen meiden! xx
Ik begon met de 14e week met spulletjes kopen, met week 18 had ik de kinderkamer al helemaal klaar. ik weet het, het is vroeg, maar ik kon gewoon niet wachten!
Ik heb een heel lief truitje gekregen van mijn man toen we besloten er voor te gaan Maar verder niets gekocht. Nog geen tijdschrift. Ik heb eerlijk gezegd de behoefte ook nog niet, maar misschien verandert dat als ik volgende week de eerste echo heb. Maar bij de eerste kriebelde het ook al hoor, om voor de 12e week te gaan kopen. Heerlijk toch om er naar te kijken en van te genieten.
Ik heb het eerste pakje ook al vrij vroeg gekocht.. is meer het idee dat het eindelijk mag. Daarna tot de 12 weken ingehouden en nog wat leuke kleine spulletjes gekocht , en eigenlijk verder nog niet veel.. mn shopwoede is nog aardig onder controle hihi
ik had met 8 weken de babykamer al in huis,hahaha. voor de 20 weken had ik alles al,daarna alleen nog aan funshoppen gedaan.veel kleertjes en hebbedingetjes.
Ik heb nog helemaal niets gekocht, maar dat komt omdat wij nog volop in de verbouwingen zitten en we simpelweg geen plaats zouden hebben om spullen op te bergen Maar had ik wel plaats, had ik zeker al iets gekocht zodra ik wist dat ik zwanger was!
nou dames ik wist 2 dagen dat ik zwanger was en toen kwam man lief al met kleertjes thuis dus we zijn niet de enige verder ben ik met 3 weken al met de kinderkamer begonnen maar dit meer omdat ik alles alleen meot doen en dan niet alles in 1x hoef te doen beetje bij beeetje.. heb zelf ook al genoeg spullen gekocht hoor en ouders waar ik van alles van krijg, dnek gewoon gaat het wel mis dan komt er toch ooit wel een andere kleine als het goed is
Dat gevoel had ik ook bij de eerste zwangerschap, ik had met 8 weken al een kinderwagen gekocht.. Opeens vreemde waanideeen, dat je het veel te vroeg bent en dat je nu het ongeluk over jezelf hebt afgeroepen.. Vaag want ik heb daar anders ook nooit geen last van. Ach meid, komt wel goed, ik denk dat velen dat al doen en ja is toch ook super leuk om die spulletjes te kopen?
Oww...ik ken dat gevoel zooo goed! Was altijd al wat bijgelovig maar nu is het echt erg! Elke keer als ik ook maar iets koop of bekijk, ben ik bang dat ik onheil over me afroep hahaha! Meid, heel herkenbaar! Maarre..ik heb ook al wat kleertjes gekocht, hoor!
Nou, ben blij te horen dat ik niet de enige ben..en idd, waarom ook niet? Ik moet er maar gewoon lekker vanuit gaan dat ik het over 9 maandjes lekker uit de kast mag halen En vandaag weer stiekum kleertjes gekocht!
Zei ik nou 9 maandjes? ..ik bedoelde natuurlijk iets meer dan een half jaar..klinkt ook veeeeeel leuker!