Ik kan dit jaar gewoon geen enkele leuke zomerjas vinden voor mijn oudste dochter.. Ik kan dus wel wat inspiratie gebruiken Wie heeft er al wel een leuke jas gevonden en wil hem hier delen? Alvast bedankt!
Ik heb deze jas voor de oudste gekocht: http://www.vd.nl/medias/sys_master/images/2014/01/30/9119388336158/33606527_p_l.jpg
Wibra: trenchcoat model dat lichte groen/turquoise met witte stippen en een roze koordje erin. Verder overal van die gladde trainingsjack achtige jassen en daar hhouden wij zelf niet van.
Voor de zomer maak ik er niet zo veel werk van. Hij heeft al een bodywarmer, nog een trainingsjasje en daarbij nog een zomerjas. Vind het voor de winter altijd wat belangrijker om een goede jas te hebben. Wel komen er leuke jassen hier voorbij, echte meidenjassen.
Hier word het waarschijnlijk een wibra jasje Vond ze wel leuk Vorig jaar had ze er 1 van v&d, erg leuk jasje rond de 50/60 euro was hij. na een week zat er al een scheur in! (Door haar eigen schuld) Dus nu maar een wibra jasje halen van 15 euro
Mijn dochter heeft een tweedehandsje. Komt van de H&M vandaan maar ik heb hem op de rommelmarkt gekocht voor 2euro
Ik heb deze gekocht, maar er zit een heel dunne fleecevoering in, dus voor echt zomer misschien wat te warm (meer lente/herfst dus). Hij werd vanochtend bezorgd. Vanavond eens even met mijn man overleggen of we hem houden of terugsturen. me Too ROSETTA - Regenjas - Blauw - Zalando.nl Mijn dochter heeft hem zelf uitgezocht op de laptop! Wel jammer als hij terug zou moeten.
Ik kom er eigenlijk nooit maar kwam is bij de wibra en was meteen verkocht! Vond m zo leuk en dat voor 15 euro!
Hier heeft ze nog een noppies zomerjas van vorig jaar en heb er een reserve bijgekocht bij de primark van 8 euro haha. Ook heeft ze een spijkerjasje met bodywarmer (ook primark 7 euro) dus ze is wel goed voorzien.