Hey, op dit moment ben Ik zwanger van ons eerste kindje we zijn samen druk bezig met namen verzinnen. Met de jongensnaam zijn we er al uit, maar meisjesnaam is een drama. We zijn verliefd op de naam feline, maar die zit al in de familie. erg moeilijk om dan een andere naam te vinden waar je echt verliefd op word. Ik had wel wat namen, maar vl vind ze niet zo. Sarah emma hannah sophie fenne vl kwam laatst met namen die Ik niet zo vind. esmee julia (over deze naam twijfel Ik nog een beetje) Dus............ Kunnen jullie ons helpen met namen?
wel Heel mooi, maar lijkt in uitspraak toch een beetje teveel op elkaar. Aangezien we elkaar bijna wekelijks zien, is dat niet iets. Net als femm, die is ook al doorgestreept, vanwege sem. 2 Heel verschillende namen maar de kinderen zullen wekelijks bij elkaar zijn
Ik zelf zou daar geen problemen mee hebben. Onze jongensnaam heeft ook één letter verschil met de naam van het dochtertje van mijn zus. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Je kunt als je Julia mooi vindt ook Giulia doen (uitspraak djulia)... is Julia op zn italiaans, ik heb juist expres Julia gedaan omdat er hier in italie al zoveel Giulia's zijn. Misschien ook een idee Aurora(vond ik zelf ook een mooie naam.)
Dank je voor je optie, maar dit is onze smaak niet helemaal. En helemaal niet met de oerhollandse achternaam
Probeer mee te denken, maar is niet helemaal mijn "straatje" qua namen, dus misschien vind je het helemaal niets: Febe Felice Elin Esmee Isabeau
de 1e 3 niet zo leuk, vl had esmee al op lijstje, maar is door mij afgekeurd en vind isabeau zo raar klinken. Zou dan eerder voor isabelle gaan. Beau is toch ook mannelijk en belle vrouwelijk? Dank je wel voor het meedenken
Dacht eerst aan Eline maar dat rijmt weer met Feline, dat schiet dus niet op haha. Elize/Eliza? ( Je kan het ook met een s schrijven, net wat je mooier vindt) Irma Aniek Anika Anne/Anna Meike Karlijn Anouk Rosanna/Rosanne Maaike Mieke Annemiek Ingrid Marleen Irene Lastig he?
nou inderdaad. Heel moeilijk. Wel leuke namen, maar niet echt onze smaak heb ondertussen wel wat gevonden: jolijn jolée yara fenne nu nog goedkeuring van vl die is nog erger dan mij. Dus ben bang dat hij dit lijstje ook niet leuk vind
Ik had al jouw namen ook op mijn lijstje staan, hier staat Mare ook heel hoog, misschien ook iets voor jullie?
Jaaa dat vind Ik ook zo'n mooie naam....... Je raad het al vl niet. Maarrrr, hij vind jolée toch wel mooi ben benieuwd of hij het volgende week nog mooi vind.
Onze dochter heet zoals jullie een dochter niet kunnen noemen aangezien er al iemand in de familie zo heet . Nog steeds verliefd op die naam. En haar tweede naam is Sophie. Verder vond ik leuk; Isabelle Elisa Lise Isa