ik wil graag volgende maand beginnen met teunisbloem en tarwekiemolie capsules. Is het aan te raden om deze bij de kruidvat te halen. Nou vraag ik me af of ik deze in combinatie kan gebruiken. Ik heb een lange cyclus 43-37-44 en als het goed is deze maand 42 dagen. Heb deze maand wel een eisprong geconstateerd met tempen via FF. Dus ik wil graag me cyclus verkorten en dus me eisprong vervroegen. Als ik het goed heb is de teunisbloemolie hier goed voor. En dan wil ik ook graag tarwekiemolie nemen maar kan dit in combinatie. Is het goed om beide tegelijk in te nemen en dan als ik me eisprong heb gehad te stoppen met de teunisbloemolie omdat deze niet mag gebruiken als je zwanger bent. Of moet ik pas starten met de tarwekiemolie als ik gestopt ben met de teunisbloem. Sorry voor al deze vragen maar wil het graag meteen goed doen
Ik gebruik alleen tarwekiemolie (omdat je het kunt gebruiken na je eisprong) ik heb er een vroeger eitje door gekregen en een langere LF erbij drink ik veel groene thee, deze verkort ook je cyclus en zorgt voor een langere LF Mijn cyclus was voor mijn miskraam door de thee en de tarwekiemolie.. 26-28 dagen met een eisprong op dag 13-14 voordat ik de thee en tarwekiemolie gebruikte was die een heel stuk langer Mijn banner staat nu even op 6 weken.. omdat mijn gynaecoloog zei dat tussen 6 en 8 weken ik voor het eerst weer ongi zal worden na de mk.
Hoe lang waren jou cyclussen ongeveer daarvoor dan. Ik hoop dat hij bij mij ook minder lang wordt dan. LF is op het moment voldoende zit vandaag op 13 DPO. Maar pas met dag 28 eisprong gehad. Ik denk dat ik wel gewoon beide zal gaan gebruiken en dan de teunisbloem alleen tot me eisprong. Tip over groene thee is ook wel leuk thanx.
Mijn cyclus zat tussen 33 en 40 dagen voordat ik de tarwekiemolie en groene thee genomen heb en... snel zwanger
ja snel zwanger? ik wil het graag in combinatie gebruiken omdat ik dacht dat tarwekiemolie geschikt is voor betere vruchtbaarheid en innesteling en teunisbloem voor een regelmatige cyclus. Weet je of ik het in combinatie kan gebruiken en hoe, of dat dan misschien teveel van he tgoed is.
Als je beiden wilt gebruiken, dan raad ik je aan om tot ei de teunisbloem en na ei de tarwekiem (samen is teveel denk ik) idd tarwekiem is voor een optimaal slijmvlies, betere innestelling Ikzelf ben helemaal tarwekiemolie-fan en denk dat je die ook beter voor je ei kunt nemen (voor een optimaal slijmvlies aan te maken, zodat de zaadjes beter bij het eitje komen) in combinatie met groene thee (van pickwick met granberrie-smaak is best lekker
Ik ben nu ook pas gestart met tarwekiemcapsules, omdat deze de innesteling zou bevorden en mijn lf ook kort is. Ik weet nog geen resultaten omdat ik net gestart ben, maar als je teunisbloem en tarwekiem wilt gebruiken zal ik eerste helft teunisbloem gebruiken en vanaf je ei direct de tarwekiem gaan gebruiken. Succes ermee!!
oke nou ja het gaat mij er in ieder geval om dat ik een kortere cyclus wil. zit nu op gemiddeld 42 dagen. dat is bijna 2 maanden en dan heb ik ook minder kans om sneller zwanger te worden want ik heb maar 1 eitje in 2 maanden ipv 2. maar omdat jij inderdaad zegt dat je met groene thee en tarwekiemolie ook een kortere cyclus kreeg kan ik dat natuurlijk ook proberen. hoeveel koppen groene thee drink jij op een dag. kijken wat er gebeurt en dan altijd nog met teunisbloemolie gebinnen. zijn de tarwekiemoliecapsules van de kruidvat goed? ik heb nu een LF van 14 dagen als ik vandaag ongi wordt, wat ik wel verwacht.
4 koppen groene thee per dag en die tarwekiemolie van kruidvat is zeker goed.. ik gebruik ook die Nou.. ik duim dat je ongi weg blijft en dat je lekker nu zwanger bent Liefs, Puella
grappig komt me moeder nu net aan met teunisbloemolie capsules. want me hormoonhuishouding is een beetje uit disbalans. had ze gevraagd bij de tuinen of ze daar wat voor hebben en hadden ze haar teunisbloemolie capsules meegegeven en magnesium capsules. beide mogen niet gebruikt worden tijdens zwangerschap dus moet eerst ff me ongi afwachten. toevallig want me moeder weet niet dat we bezig zijn voor een beebje.
Pillenfreaken Ik zou de teunisbloemoliecapsules nemen tot je eisprong. Dus puur om de eisprong eerder te laten komen. Daarna overgaan op tarwekiemoliecapsules. Ik slik ze deze zwangerschap al sinds de eisprong 3xdaags en voorlopig stop ik ook niet. Het kan geen kwaad en zorgt voor een betere doorbloeding (innesteling dus ook) en je algemene weerstand. Ik heb ook gewoon de kruidvat eigenmerk. Bij de Tuinen kun je tarwekiemolie kopen, al schijnt dit wel erg vies te zijn . Als extra tip wil ik jullie meegeven: Etos "Multi Krachtig alles in 1". Niet voor jezelf maar voor je man/vriend. Sinds mijn vriend dit gebruikt ben ik al 2x in de eerste ronde aangeteld (1ste keer daarvan helaas een MA, hopelijk nu meer geluk..). Toeval of niet, alle beetjes helpen, toch? .