Tuitbeker vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door puckje, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel drinkt al ruim 5 maanden uit een tuitbeker met een zachte tuit. Nu willen we overstappen op een tuitbeker met harde tuit. Maar op de een of andere manier weet hij niet hoe hij hier iets uit moet krijgen. Ik gebruik de antilekbeker van Difrax. De antilek omdraaien helpt ook niet. Er uit halen is geen optie want dan wordt het het gigantische smeerbende en verslikt Emiel zich steeds.
    Ik heb ook al een rietjesbeker geprobeerd maar Emiel heeft ook nog niet door hoe hij daar iets uit moet krijgen.

Weet iemand toevallig waar ik evt. een nieuwe zachte tuit kan kopen. Ik heb de bekers van Kruidvat/Trekpleister.

Alvast bedankt,
    puckje

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Toevallig heb ik van de week net een nieuwe tuit besteld bij DA. Maar dat was er een van Nuby, ik weet niet of dat op jou fles past.....

Merel wilde wel uit een harde tuit drinken als ik voor haar ogen uit de zachte tuitfles het drinken in de andere beker schonk, dan werd het ineens interessant en wilde ze het wel. Maar de zachte blijft favoriet.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb een zachte tuit van nuby, die kan je overal wel kopen.
    Wat vreemd dat een harde tuit niet lukt. Is toch dezelfde techniek eigenlijk?

Deel Deze Pagina