mijn dochter vanaf maandag 4 jaar, heeft een gruwelijke pesthekel aan haren kammen, staartjes, knipjes, haarbandjes etc. wil ze echt niets van hebben. ik ben de strijd daarmee echt beu. ze heeft nu een boblijntje tot haar oortjes en een pony. ik vind dat zo saai, zo engels. ze heeft heel fijn recht haar. vanmiddag heb ik een afspraak bij de kapper voor haar en ik wil echt een makkelijk kort kopje voor dr. waar ze dus geen speldjes en heel het geneuzel voor nodig heeft. heeft er iemand een dochter met een leuk kapsel en daarvan een voorbeeld. bedoel dus echt kort in de zin van boven de oortjes zonder attributen * kijkt nog een keer triest naar de doos vol met haarfrutsels die tweede dochter ook al lichtelijk verafschuwt en zoonlief maak ik er straks ook niet blij mee denk ik als hij haartjes heeft)
hier ook zo'n dochter, kijk ook zo triest naar de haarfrutsel/strikjes/rekkertjesdoos. Maar heb geen voorbeeld, ik knip haar haar zelf met zo'n boblijntje dus en kort in de nek
ja dat doe ik dus ook. maar ik ben dat knippen zelf ook zat. ze werkt voor geen meter mee dus de laatste keer was het gewoon voor schandaal. niet recht enzo. en hier is dat twee weken en is die pony weer lang en kan ik weer aan de gang. ik heb nu zoeist van dan maar iedere 5 weken naar de kapper die er een fatsoenlijk model inknipt
heb je geen kinderkapper of zo. Maar probleem is ik heb een gangster als dochter (echt, is gewoon een verklede jongen) die breekt gegarandeerd het interieur af van het kapsalon. Och ja, heb er nog een om die strikjes op uit te proberen.