Composieten aanrecht blad bestellen

Discussion in 'De lounge' started by Rapunzel, Oct 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

Dec 14, 2012
    4,172
    5,727
    113
    Heeft iemand ervaring met een los keukenblad ergens bestellen?
    Wij willen een composieten blad, maar ik heb geen idee waar ik goed zit :p dus alle ervaringen en tips zijn welkom!

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    uhh tja
    ikea heeft ze, de bouwmarkten (bijv Hornbach) ook...keukenzaken verkopen ook los werkbladen..

zou dus vooral even rondshoppen ;)

wij hebben zelf een keer los een werkblad bij de Hornbach vandaan gehaald, op maat gezaagd en alles. maar dat was geen composiet, was gewoon kunststof voor een quick fix ;)

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Ikea zal ik niet aanraden zeker niet voor een werkblad!

4. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,820
    113
    Bij een goede keukenzaak. Die kunnen het dan opmeten en uittekenen. En je kunt dan een staal uitzoeken van het blad dat je graag wilt.

rums likes this.
  5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Wij hebben graniet van deze zaak: http://www.steenproject.nl/

Ze hebben ook composiet.
    Leveren snel en goed, waren goedkoper dan andere zaken waar we offertes hebben opgevraagd. Soms lijkt iets goedkoop, maar heeft dan maar een dunne laag enz.
    Hier hadden ze ook veel keuze. Ziet er 4 jaar later nog als nieuw uit.

6. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Wij hebben ons (zeer grote!) compositiewerkblad inclusief smetplinten en vensterbanken hier gekocht: https://www.123werkbladen.nl/ Hij is bij ons geplaatst op een IKEA keuken. Goedkoper dan bij IKEA, en betere kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Zeer tevreden over de prijs en de kwaliteit. Ze zijn snel in het maken van een offerte. Er komt vervolgens iemand bij je thuis inmeten en die heeft ook voorbeelden van het materiaal bij zich. Dus dan kan je op internet kijken wat je mooi vindt, en zie je het ook nog thuis voor je echt de bestelling in gang zet.

Levertijd is ook relatief snel, en ze hebben het netjes volgens afspraak geplaatst. Ik zou hier zo weer bestellen :)

7. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

Dec 14, 2012
    4,172
    5,727
    113
    Thnx dames :) Bij de ikea willen we sowieso niet, bij de bouwmarkt heb ik nog nooit composiet gezien :p die sites ga ik iig even checken!

Share This Page