Wat is dat toch met die mannen...

Discussion in 'De lounge' started by corina83, Mar 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Vanochtend was er eentje naast me irritant aan het doen..
    We stonden bij het stoplicht, stoplicht op groen en ik ben nogal een felle optrekker.. kon meneer het niet hebben..
    Bij het volgende stoplicht moestie even laten zien dat hij het ook kon..
    Uhhuh.. tot een bepaalde hoogte lol en dat met mn kleine 1.3, kwestie van op de goede momenten schakelen jongen.
    Maar daarna gewoon strak voor zich uit kijken haha was hij in zn mannelijkheid gekrenkt ofzo?
    Ik lag iig in een deuk want de paar minuten dattie naast me stond bij het stoplicht heeft me geen ene seconde aangekeken. :D
    En ik zat in de auto van 'jaja ook een vrouw kan dat hoor'

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    heerlijk is dat hè, ik ben ook goed in optrekken, da vinden de mannen niet zo leuk :D

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    haha hier nog een felle optrekker hoor :D Onze vorige auto was een golf 4 maar wel getuned:D dus nog meer pk dan normaal haha.. Heerlijk om dan zo'n gepimpte bak eruit te trekken.. Geenk erel die je dan aankijkt.. Nu hebben we een VW Touran en ben ik wat rustiger omdat de kleine dan altijd naast me in de auto zit.. maar zodra hij bij papa thuis is gaat het gas erop:D

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha dit komt mij zo bekend voor..!!:D

Ik heb t zelfde altijd ik ben ook een felle optrekker en rijd geregeld even in hoge toeren bij het optrekken,

Meeste mannen gaan mij daarna inhalen met hoge snelheid omdat ze het niet kunnen hebben dat een meid achter het stuur sneller is ;)

Je weet wat mannen denken van vrouwen die auto rijden daar blijven ze ook heilig van overtuigd en als het tegendeel dan bewezen word zijn ze gekrenkt ;)

5. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er

Hahahaha komt inderdaad zooooo bekend voor:D
    dat ze je inderdaad daarna met een noodgang voorbij komen van 'kijk eens wat ik kan'

Ik heb het een paar keer gehad met mn broer zn auto, tijdje daarin gereden omdat de mijne in de garage stond, subaru impreza sti..
    Dan proberen mannen je ook te testen haha maar eerst kijken ze naar de auto en dan als ze later weer bij komen bij het stoplicht zie je ze schrikken omdat er een vrouw inzit.

Echt sommige mannen trekken van die mooie geschrokken koppies dat ik dan helemaal in een scheur lig :D

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Mja ach...wij hebben zo'n bak waar je niet van zou verwachten dat hij anderen eruit rijd met optrekken. Nog n diesel ook.
    Maarja....ik heb geen rijbewijs dus doet mn mannetje het wel als hij naast van die uitgebouwde verlaagde paarse ouwe bakken met taarschep staat met zo'n standaard jochie van "ik heb nog n punten rijbewijs" die dan staan te gassen alsof ze anders niet genoeg benzine op maken.
    Om dan vervolgens in een wolkje diesel rook te verdwijnen omdat wij voor we nog maar moeten schakelen al ver voor hun rijden.
    En dan bij t volgende stoplicht staan ze weer zo van NU gaat t wel lukken ( sure budy...) en dan trekt mn man ineens niet hard op... zie je ze voorbij stuiven ...meer herrie als snelheid :D
    Hij doet t niet vaak hoor (want t kost ons uiteraard ook diesel) maar soms met van die opschepperige jochies met haantjes gedrag kan hij t niet laten 8)

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er

LOL taartschep hahahaha :D
    Ik heb ook niet echt een autootje waarvan je het verwacht..
    Heb maar een suzuki swiftje 1.3 *zo'n nieuwe ronde*

Hahaha dat is ook altijd schitterend als je inderdaad bij het volgende stoplicht zoiets hebt van 'nah laat maar, ik heb mn lol gehad' en dan zie je ze idd voorbij stuiven als gekken.

Misschien slaat de taartschep wel af als hij niet continue gas geeft lol :D

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja hebben wij ook gewoon een simpele peugot 206 hahaha maar dat ding is echt snel :D

Ik ben een x naar zo'n circuit geweest met een groepje die bij ons in d buurt allemaal van die getunede auto's hebben en zelfs daar kunnen ze het niet hebben als je ze er uit rijd hahaha

@ Corina83 indd echt met een noodgang en dan meestal nog ff seinen met gevaren lichten zo van kijk eens ben ik toch nog sneller.. ( van binnen lig ik dan in een deuk want als hij gepakt word is hij zn rijbwijs kwijt en ik niet )

9. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Echt typisch haantjes gedrag :D

Ik lig dubbel hahahaha

Circuits kwam ik ook altijd wel vaak maar nu even andere prioriteiten :)
    Ik was vaak in Duitsland te vinden op de Nurburgring, mis het wel een beetje hoor..

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Indd geen andere woorden voor hahaha.

Ik heb het zelf 1x gehad toen ik mn auto tegen een lantarenpaal aan reed ( was niet mijn schuld werd afgesneden in een bocht en van schrik gaf ik een ruk aan mn stuur... )

Toen kwam er een vent aan lopen die trok mijn deur open en t eerste wat ie zei.. Ohhhh vrouw achter t stuur...

11. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Die vooroordelen zijn altijd fijn ja.. maar betrap me er zelf ook vaak op hoor.. als iemand moeilijk achteruit kan inparkeren 'oh zeker een vrouw' en 9 van de 10 keer is het helaas een vrouw...
    Maar leip rijgedrag op de snelwegen zijn 9 van de 10 keer mannen..

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hahahaha ja of iemand die heeeeeel langzaam rijd..

Zeg ik zelf ook owh tis zeker een vrouw en idd met inparkeren ook hahahaha

13. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    hahaha inderdaad:D
    te erg voor woorden eigenlijk dat we dat zelf al zeggen

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja idd maar sommige zijn echt overdreven!!

Ik reed van de week op de snelweg naar huis en er reed een oud omaatje op de snelweg 60 op de linkerbaan:$:$ dus geen geschikte combi:p

Een vriend van mij zegt altijd je rijd als een vent..!!

Hard goed optrekken maar niet gevaarlijk.. Hij zegt jij ziet alles om je heen :D

15. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Ja en door zo'n omaatje kregen mijn ouders een keer een ongeluk.. 4 auto's op elkaar omdat er 1 pipo met 60 in kwam voegen..
    Die in kwam voegen reed gewoon door en daarachter was 1 grote ravage..
    Mn ouders waren de voorste auto.. de auto's er achter hadden te weinig afstand gehouden.
    Maar ja lang leve een trekhaak hahaha hun auto was nog goed, niks verbogen of iets, wel hadden ze last van een whipelash..
    De autos erachter waren totallos..

Lol je rijdt als een vent, je lijkt mij wel haha bij mij zeggen ze alleen vaak 'je had een vent moeten wezen' omdat ik belachelijk veel van techniek weet (ook door mn werk.. ICTer) en ook rij als een vent.
    Zie er alleen gelukkig wel uit als een vrouw hahahaha :D

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hahahaha idd

Ik heb t dan met mn werk niet daar word ik wel verplicht om vrouwelijk te zijn elke dag:$:$:$

Maar idd in de auto ben ik echt een vent..
    Heb t liefts kei harde muziek aan rijd gemiddeld 10 km pu te hard..
    Haal wel netjes link in.. heb behoorlijk wat techniekjes in de auto en t erge is... IK HEB NOG VERSTAND VAN AUTO'S OOK:$:$:$

17. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    LOL ja en als je dat tegen een vent zegt is het gelijk 'JA DAG!!!!'
    en ze balen dan als je er meer van weet dan hun haha

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha dat had ik in het begin met mijn vriend

Zn auto liep niet echt lekker meer..
    Dus ik zeg het zijn de bougies jaaa tuurlijk zegt ie alsof jij daar verstand van hebt..

Dus ik een x op zaterdag ochtend zn motor kap open gedaan naar zn bougies gekeken en ja hoor dat waren ze..!!

Toen heb ik aan zn auto gesleuteld en hij zat bij de pakken neer.. En in de avond tegen zijn vrienden zeggen wat ik nouuuu heb mee gemaakt dat geloven jullie niet... Ooit een vrouw aan je auto zien sleutelen zegt ie hun nee hoezo... Hij zegt wil je Jeem een dagje lenen die maakt m zo hahahaha

19. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Een paar jaar geleden reed ik een Opel Agila...nou, dat levert mannen blijkbaar heel veel frustraties op als je ze daarmee inhaalt. Dan zit er zo'n slak voor je op de snelweg, haal je in, zie je ze opzij kijken van 'huh, wat krijgen we nou, ik laat me toch zeker niet door zo'n huisvrouwtje in zo'n boodschappenwagentje inhalen' en moesten ze mij vervolgens weer inhalen. Daarna reden ze weer in hetzelfde tempo door, dus moest ik ze wel weer inhalen en ja hoor...een halve minuut later kwamen ze mij weer voorbij.

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Hahahaha dat is zoooo irritant..!!

Of mensen die je er niet tussen willen laten op een invoeg/ritsstrook...

Share This Page