Kunnen jullie hiervan maken wat het geslacht is? Heb met 15 weken en 6 dagen een pretecho gehad waar ze voor 80% het geslacht kon voorspellen maar mochten gister terug komen was toen 16 weken en 6 dagen en toen zag ze het meteen goed zei ze, hierbij de foto's. Ik ben alleen niet helemaal overtuigd.... wat zien jullie?
Dat zei de vrouw van het echobureau indd ook, alleen lees ik op internet overal dat je dan 3 streepjes moet zien en dat het bij 2 streepjes soms toch een jongen is.... Hebben jullie toevallig zelf dochters waarbij het er hetzelfde uitzag? We hebben al 2 zoontjes dus het zou wel onwijs leuk zijn als dit indd een meisje is
Ik zou ook zeggen een meisje. Op mijn echofoto zie je overduidelijk een piemeltje. Die is op jouw foto nergens te bekennen . Geniet ervan!
Meisje! Zonder verder te hebben gelezen in de reacties. Lijkt erg op de echo van onze dochter destijds
Onwerkelijk he! Een meisje na 2 jongens! Ik had precies hetzelfde, inmiddels overtuigd en heerlijk roze aan het shoppen. Geniet ervan!
Ja, ik zeg ook een meisje! Bijn mijn meiden zag ik drie streepjes. Dat waren de donkere 'streepjes' op de foto. En lichtere waren dus twee.
Dankjulliewel voor jullie reacties!!! Ik kon het nog niet geloven maar het kwartje is nu gelukkig gevallen Kan ik rustig gaan shoppen voor echte meisjeskleding en inrichting voor het kamertje...
Ik vond het bij ons ook moeilijk te zien en zag ook elke keer maar 2 streepjes.. Maar inmiddels al verscheidene echo's gehad en alle keren andere echoscopistes gehad en elke echo weer te zien dat het een meisje is😄 Ontzettend leuk zeg voor jullie na 2 jongens!!