combinatietest 25% kans op Down. En nu?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lynn1234, 29 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Oh super! Gefeliciteerd! Nu lekker genieten!

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    superrrrrrrrnieuws meid en nu echt gaan genieten hoor, de tijd van onzekerheid en stress EINDE en BEGIN van een prachtige zwangerschap en een prachtige baby ;)

3. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    #83 Roos28, 4 sep 2015
    Laatst bewerkt: 4 sep 2015
    Oei ik had al te snel geantwoord.... Ik begrijp je onzekerheid! Maar het is zoals je zegt je hebt ook 3kansen op 4 dat het gewoon goed gaat, die test is een kans berekening, verander je gewicht met 5kg en je krijgt al een heel ander resultaat, hopelijk krijgen jullie snel resultaat! En zoals je zegt wat jullie met dit resultaat doen is jullie keuze! Ik sta niet voor deze onzekerheid maar mijn man en ik hadden ook gezegd dat moest de combinatie test niet goed zijn wij de NIPT test zouden laten doen.
    Succes!

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Waaaah wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd :D:D:D

5. Lynn1234

Lynn1234 Lid

29 aug 2015
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roos, je hebt zeker te snel geantwoord, want we hadden ondertussen al het verlossende woord gehad.

Bedankt meiden!!

Ondertussen weten we zelfs ook al wat het geslacht is! Mn schoonmams zei dat ze dat nu wisten. Geen idee van zelf. Dus gebeld en ja hoor, ze wisten het! Na overleg met mn man teruggebeld en het antwoord gehoord. Bij het toetje heb ik hem 'het eerste kledingsetje' als cadeautje gegeven. Want hij wist het nog niet.

Helemaal bijzonder, van deze hel, nu naar deze blijdschap.

6. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Echt geweldig om te lezen hoor:)
    Kunnen ze wel aangeven waarom de combinatietest zo uitviel en of daar nog verdere consequenties aan verbonden kunnen worden?

7. Lynn1234

Lynn1234 Lid

29 aug 2015
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, dat is gewoon het vervelende van die test. Kindjes die down hebben kunnen een goede nekplooi hebben en gezonde kindjes kunnen een verdikte nekplooi hebben.

De bloedwaardes die ik had/heb daarvan draagt 25% een kindje met down, maar dus ook 75% een kindje zonder down.

Er zijn tal van onderzoeken gedaan naar oa die bloedwaardes, maar er is geen resultaat uit gekomen. Het is dus verre van zo dat met die waardes er sowieso iets is. Is ook geen aanwijzing voor bijv zwangerschapsvergiftiging, vroeggeboorte, of wat dan ook.

We krijgen eind vd week nog wel eea aan uitslagen. Even spannend nog dus.

Maar mijn huisarts vorige week zei iets heel moois. (zij had nl verwacht dat die ontsteking die ik gehad heb, dat ik eigenlijk een miskraam zou krijgen) dat wanneer dit een goed resultaat zou hebben, dit kindje echt heeeeel graag bij ons wil zijn en dat het een heel sterk kindje zal zijn.

Vond ik een mooie uitspraak.

Deel Deze Pagina