Hallo, Ik was me net aan het bedenken of je bij de combinatie test een echo foto mee na huis krijgt?? Ik heb de combinatietest 16 augustus en zou het leuk vinden om een echo foto mee na huis te krijgen... Ben benieuwd Groetjesss
Hallo Vlinder, Wij kregen 3 fotootjes mee na afloop van de combinatietest. Indien je ze niet automatisch krijgt gewoon even om vragen hoor, is voor hen een kleine moeite. Succes! juf80
Hoi vvlinder, Heb jij zelf om dit onderzoek gevraagd of voldoe je aan de criteria? Vandaag is ons de test ook aangeboden. Tenzij je aan de criteria voldoet wordt de test niet vergoed. Wat was voor jullie de afweging om te kiezen voor de combinatietest? Gr. Merqie
Hey merqie, Nee wij hebben er voor gekozen, de vk heeft ons alleen iets verteld erover omdat ze dat verplicht zijn. Mijn man wilde het toch graag, voor mij hoeft het eigenlijk niet. Ja kost nu zn 153euro, heb ik al nagevraagd groetjesss
Hoi allemaal, Ik las, tenzij dit onderzoek op medische indicatie plaatsvindt, het niet vergoed zou worden. Wij hebben geen medische indicatie maar krijgen deze test wel vergoed. Het ligt er volgens mij gewoon aan hoe je verzekert bent. Groetjes, Juf80
Kreeg er wel paar fotos mee. Moest wel per pin betalen en heb rekening naar verzekering gestuurd en het werd wel vergoed. Mn verzekering is de amersfoortse