hey allemaal ik heb vanmiddag eindelijk mijn 20 weken echo gehad, ik heb er zolang op moeten wachten en ik was echt behoorlijk zenuwachtig we kregen te horen dat we een meisje krijgen, alleen ze had een afwijking aan haar longetjes. ze is voor de rest helemaal gezond, maar nu moet ik deze week gelijk naar het ziekenhuis voor een onderzoek naar de longetjes, ik maak me nu ernstig zorgen of daar nu wat mis mee is. ze zag was grijs iets in haar longetjes, weet niet meer precies hoe ze het vertelde, maar het was niet helemaal in orde. herkent iemand dit, moet ik me ernstig zorgen maken? het is mijn eerste kindje, daarom vind ik het allemaal erg eng.
weet niet wat het zou kunnen zijn en heb geen ervaring maar wil je toch veel steun geven de komende dagen...
Wat een vervelend nieuws! Ik begrijp je ongerustheid. Zeiden ze verd niks in het ziekenhuis over hoe en wat het is? Sterkte
nee ik was vandaag niet in het ziekenhuis voor de 20 weken echo maar bij de echo praktijk, ik moet nu na het weekend naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. ik maak me zorgen dat het misschien komt dat ik rook tijdens de zwangerschap, dat het misschien daar door is gekomen.
Oei,roken is inderdaad niet goed voor de baby. Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen. Heb in mijn eerste zwangerschap ook gewoon gerookt,hoewel astma in de familie zit in beide kanten voel ik me schuldig tegenover mijn zoontje dat hij nu ook astma heeft en ook al een paar epileptische aanvallen heeft gehad.....ik voel me verschrikkelijk maar de tijd is niet meer terug te draaien. Nu ben ik meteen gestopt en het voelt natuurlijk super goed!! Maar even dat terzijde,zou ik afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen. Mss heeft ze het mis en is het niet zo ernstig als je denkt. Sterkte en laat even weten wat ze in het ziekenhuis zeggen.
Stoppen met roken! Maar denk niet dat zoiets met roken te maken heeft. Maar ben geen dokter natuurlijk...
daar was ik weer, vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en een heel uitgebreide echo gehad van bijna 3 kwartier onze kleine meid is helemaal gezond vorige week met de 20 weken echo hadden ze het dus mis met de afwijking aan de longetjes, ze wisten het ook niet voor 100% zeker maar ik moet nog wel weer terug komen over 8 weekjes voor controle maar deze aanstaande mama is heel erg blij en is helemaal in de roze wolkjes haha.....
Hopelijk in de roze wolkjes zonder nicotinewolken eronder........ Maar ben blij voor je dat het goed is met je meisje..!