Hey Dames! Even een vraagje aan de meiden die een Combinatietest hebben laten doen! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie leeftijd en bijbehorende score die eruit kwam! Ik ben morgen 9 weken zwanger van mijn 3e kindje en ik ga voor de 3e keer de combinatietest laten doen. Ik weet nog bij mijn oudste dochter, toen was ik 27 en kwam er iets uit van 1:10.000 ofzo. Bij mijn jongste dochter was ik 31 en kwam er iets uit van 1:500 ofzo dus ben zeer benieuwd wat er deze keer uit gaat komen. Ben nu 35 en dus weer wat ouder. Hoop dat het er allemaal goed uit ziet. Kennis van mij is 42 en pas bevallen van een gezonde zoon. Zij had ook de test laten doen ivm haar leeftijd en bij haar kwam er 1:15.000 ofzo uit. Das heel netjes gezien haar leeftijd! Ben benieuwd naar die van jullie!
Wij hebben vandaag de uitslag gekregen: kans van 1:11881 ik ben 28 jaar. Super blij zijn wij! Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!
29 jaar en een uitslag van 1:110. Was dus niet zo'n succes. Maar gelukkig weten we inmiddels dat er een gezonde jongen in mijn buik groeit =)
Wij hebben afgelopen weekend de uitslag gekregen. Bij alles waar ze op toetste was de kans hoger dan 1>5000. De nekplooi-meting was op zijn hoogste 1.4mm Ik ben 28 jaar
39 jaar en kans 1 op 40 nekplooi was goed btw uitslag nipt was goed combinatietest is een kansberekening, ik hoop dat het gauw verdwijnt en plaats maakt voor een standaard nipt test
32 jaar kans 1 op 152 trisomie 21 geen goede uitslag dus van de combitest. gelukkig gaf de nipt aan dat alles goed is met onze dame!
Ik was 29 bij de eerste test en had toen 1:30.000 voor trisomie 21 en >1:95.000 voor trisomie 13 en 18. Nihil dus.
22 bij de eerste en kans van 1:5000 24 bij de tweede en kans van 1:2800 27 bij de derde en kans van 1:5000 1 op 5000 was ook de beste kansberekening bij ons, verder ging het niet
Bij mijn zoon was is net 30 toen ik de combinatietest deed. Op alle 3 de punten 1:5000. Hogere getallen werden hier ook niet gegeven dus de beste score die mogelijk was.
26 jaar, bij ons was de kans 1:17800 Hier in Duitsland gaan ze blijkbaar iets hoger met de getallen 😉
Ik was 30 jaar en had een kans van 1 op 54 op trisomie 21. Veroorzaakt door mijn bloed, de nekplooi was keurig. Na een mislukte nipt en uiteindelijk een vruchtwaterpunctie bleken er geen afwijkingen te zijn gevonden.
39 jaar, trisomie 21 1-54 en onze zoon heeft Down Syndroom De uitslag voor de anderen weet ik niet meer.
Bedankt dames voor jullie antwoorden! Zo zie je maar wat een uitéénlopende getallen er voorkomen! En dat een lage kansberekening niet altijd hoeft te betekenen dat je kindje kans op Down heeft. @Mama40, heb je na je verhoogde kans nog meer testen gedaan of heb je het zo gelaten? Hoe oud is je zoon nu?
Ik ben 36 en op basis van mijn leeftijd was Trisomie 21 1 op 197 en dat werd 1 op 3941. En Trisomie 13. 1 op 1484 en dat werd 1 op de 5000. En Trisomie 18 1 op de 472 en dat werd 1 op de 5000. Dus dat was echt een super mooie uitslag en wat een verschil Bij de uitslag van Trisomie zat ik op de leeftijd voor een 15 jarige haha
Ik ben 27 en ik had bij down 1:1426 en bij de andere 1:5000 Nekplooi was 1,2mm dus het lag bij mij aan de bloedwaarden. (Hoog hcg laag papp-a) maar volgens de gyn nog altijd een zeer goede uitslag.