Hier geen combitest gedaan, maar op de termijnecho is een verdikte nekplooi van 5,5mm gezien. Lange echo was lichamelijk goed, wel verdikte nekplooi nog. Wij hebben besloten om een vlokkentest te doen. Waarom? Omdat trisomie 13 en 18 levensbedreigend is en ik van te voren wil weten of ik afscheid moet nemen van de baby. Het lijkt me zo erg om uit te dragen als het zinloos is. Deze kans is ons ook voorgelegd. Ik heb de kansberekening a.h.v. De nekplooi niet gekregen. Ik ben 30, heb 1 zoon en 2 *. Succes!
32jr, nekplooi was 1,6mm Kans op Downsyndroom 1:750 Triomie 13 en 18 1:5000 Ik heb de combitest gedaan omdat ik een nichtje heb met Downsyndroom.
Ben 31, nekplooimeting was 2,2 mm Uitslag van alle 3 de trisomie varianten was 1:5000 de hogere aantallen vermelden ze niet.
Hoi. vorige week test gedaan. net gebeld voor de uitslag, want die brief was er nog steeds niet. 1 op 5000 down syndroom de rest ook goed. moet de brief zelf nog krijgen maar was gelukkig goed. ben 23 en mn vriend 30
Ik was 39 , geen testen gedaan, 20 weken echo te korte beentjes . Paar uur na geboorte verdacht van Down en chromosoomtest gedaan. . Nu bijna 4 jaar. Zou hem voor geen goud willen missen!!!