Heel erg zenuwachtig voor 3e lijns echo morgen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door leolientje, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hoi allemaal,

Na groeiecho vorige week doorgestuurd naar UMC voor een derdelijns echo. Qua groei zou onze baby achterlopen (vooral hoofdje) en ze gaan morgen dus alles opnieuw nakijken, met name de flow van de placenta, maar ook het hartje van de baby e.d.

Ik ben zo vreselijk zenuwachtig en hoewel we in eerste instantie positief zijn, begin ik me nu toch druk te maken of er wat aan de hand is :(

Wie heeft er zo'n soortgelijke echo gehad in het zkh?

2. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ik weet niet of ik al ergens gereageerd had maar ik vanaf week 20!! (LUMC). Om de week groeiecho en andere week flowmeting. Mijn meisje kwam niet eens in de buurt van een grafiek (dan wel het meest met haar hoofd) maar geboren met 1600 gram met 36 weken. Nu drie maanden en kerngezond! Sterkte komende tijd!

3. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ik heb inderdaad ook twee keer een guo gehad in LUMC (zo'n echo die jij waarschijnlijk gaat krijgen) waarbij nogmaals naar alles wordt gekeken. Ze hebben gewoon betere apparatuur vaak in academische ziekenhuizen en meer expertise.

4. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Oh wow wat een klein poppetje! Wat was de uiteindelijke oorzaak? Fijn dat het nu goed gaat!:D

5. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ja een chromosoomafwijking in de placenta...(dus niet in kindje) is heel zeldzaam en kan alleen worden gezien met vruchtwaterpunctie (heb ik dan ook gehad).

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ik heb je pb gestuurd Leolientje!

Deel Deze Pagina