Kan dit????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door balleke, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik heb allemaal het gevoel dat dit kleintje al aan het idalen is...:(
    Ik heb allemaal last van steken bij mijn vagina en soms wel eens flink harde buiken, omdat dit mijn tweede is is het erg herkenbaar.
    Ik heb geen blaasonsteking of zo.

Maar ik vind het zo vroeg.!! Ik las dat het tweede kindje later indaalt of echt op het laaste moment.

Gelukkig wil dit niks zeggen dat het vroeger geboren wordt, maar vind het wel vreemd dat het nu al zo is.

Wie nog meer??

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik hem echt geen idee of het kan,lijkt mij niet eerlijk gezegd. Ik heb ook. Van die steken daar onder en het voelt als indalen (weet ik nog van de eerste) maar het is gewoon de kleine die naar beneden aan het trappelen is. Laatst bij de vk. Lag ze lekker dwars

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb die steken ook en ook vaak harde buiken, moppie is nog niet ingedaald, was afgelopen dinsdag bij de VK.. Ik denk gewoon dat ze op je blaas aan het trappelen is en als de beebs veel beweegd kan je ook vaker harde buiken krijgen...

Liefs Guusje

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik had ook met 29 weken steken daar onder. Weet niet wat het is.. Maar het is tot de geboorte van mijn zoontje gebleven. En hij is met 39.1 dag geboren. en pas rond de 35 weken ingedaald.
    Sterkte! Het is geen pretje die steken!

5. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Het is echt mn blaas niet (weet het verschil wel...;)) voelt als op het bot zeg maar (beetje moeilijk uit te leggen)

Ben wel erg benieuwd, want donderdag groeiecho kan hij/zij gelijk kijken..hihi want het lijkt er verd*md veel op.

6. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    1
    0
    kop van overijssel
    Ik heb het ook al een paar dagen. Het zit lager dan mijn blaas, echt mijn schaambeen en vagina.
    Toch bleek dinsdag op de echo dat ze nog niet is ingedaald..wat ik zelf niet gedacht had. Het hoeft dus niet indalen te zijn.

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik heb dit ook al vanaf 28 weken en het word steeds erger maar ook onze kleine is nog niet ingedaald.

ze zat bij de vorige controle wel helemaal onder in en klaar om in te dalen maar helaas zegt dat ook niets.
    omdat ze met haar hoofdje tegen me schaanbodje drukt krijg je dus die steken .

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bij mij was de kleine al met 33 weken ingedaald.. Maar het is de eerste.. Ik dacht dat de tweede altijd eerder zou indalen??!

Maar klinkt in mijn oren wel als indalen.. Als je de echo hebt kunnen ze meteen even voelen:)

9. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Ik heb hetzelfde gehad, idd die steken en de harde buiken. Veel voorweeen ook al op die termijn. Uiteindelijk is ze met 39 weken geboren.

10. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Ik heb ook sinds een paar dagen erg veel last van die heftige steken onderin. Echt tegen schaambeen aan lijkt het wel. Ik was zelf ook aan het twijfelen of hij misschien in aan het dalen was. Maar heb zelf ook het idee dat dit nog wel heel vroeg zou zijn.
    Heb pas over 2 weken een (groei)echo dus dan zou ik het ook pas te horen krijgen.Maar heb ook nog erg veel last van maagzuur dus denk het zal wel niet. Kan me niet meer herrinneren wanneer mijn zoontje ingedaald was.

Waarom is dat eigenlijk dat een 2e kindje pas later in daalt?

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mijn beeb in helemaal ingedaald en heb nog steeds last van maagzuur.. Dus daar kan je het niet vanaf zien..
    Maar je vk kan toch voelen hoe diep het kindje al ligt? Tenminste dat doet ze bij mij vanaf 30 wkn ong elke controle..

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Volgens mij daalt het 2e kind dat je krijgt juist later in, en soms helemaal niet omdat het bekken al verwijdt is door de 1e....

weet niet zeker hoor...;)

13. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    even een up-date. Kom net van de groeiecho af en heb aan haar gelijk gevraagd of hij was ingedaalt en ja was ingedaalt, maar ligt nog niet vast of zo.

Had me voorgevoel me toch niet in de steek gelaten...;)

14. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    bij mij is het ook ingedaald en het is de 3e meestal dalen ze bij een volgende zwangerschap idd pas in bij de bevalling maar dat hoeft dus niet zo te zijn.

Deel Deze Pagina