wie nog meer 7 weken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tilleke, Apr 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden!
    Wie van jullie is er nog meer 7 weken/ zit nu in de 8e week?
    Ik ben nu 7.1 en donderdag 2e echo!! kleine 2 weken geleden eerste gehad en toen een kloppend hartje, zo bijzonder!!!!!
    Hoe is het met jullie en hoe voelen jullie je?:)

2. Lola83

Lola83 Actief lid

Jun 6, 2011
    424
    208
    43
    Female
    Hoi! Ben ook in de achtste week, morgen alweer in de 9e! Ik heb pas volgende week een intake bij de vk en daar maken we een afspraak voor de eerste echo.. Deze zal denk ik rond de 10-12 weken zijn. Vorige keer had ik een echo op 9.4wk, zou het wel leuk vinden als het nu wat later is, dan zie je net wat meer...
    Ben met vlagen wat misselijk, maar echt overgeven doe ik niet gelukkig!

Hoe gaat het met jou?

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Hoi Lola83!
    oh oke, leuk allemaal he! en is dit jou 2e kindje?
    Ik moet zeggen dat ik me al bij al heel goed voel!
    sinds vorige week vroeg in de ochtend erge honger en daardoor wat misselijk, maar als ik dan wat eet is het al snel weer over. Overgeven hoef ik dan ook niet gelukkig!
    En ook wel wat gevoelige borsten/tepels en helaas wel wat meer last van acne..maarja je moet wat over hebben voor je kleine wormpje he! ;)
    en doe het met heeeeel veel liefde hihi.

4. Lola83

Lola83 Actief lid

Jun 6, 2011
    424
    208
    43
    Female
    Hoi! Over een paar weekjes voelen we ons een stuk beter ;) Ben vooral ook erg moe! Vandaag de hele middag geslapen, niet normaal! Ben blij dat mijn dochtertje van 2 nog lekker slaapt smiddags... Ze gaat vanavond logeren, hebben we morgenochtend even voor ons tweetjes.. dat is ook wel even lekker. Ik merk wel dat ik het zwanger zijn zwaarder vind nu ik een kind heb..
    Ben wel een beetje jaloers hoor :p je hebt al twee echo's gehad! lijkt me heerlijk om ons hummeltje te zien...

Krijg je al een beetje een buikje?

5. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook in de 8e week!
    met 4 weken, 7 weken en deze week nog een keer een echo gehad omdat ik zo onzeker was/ben.
    heb namelijk nergens last van alleen af en toe kotsen in de auto.

6. Ikke31

Ikke31 Actief lid

Apr 8, 2014
    273
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben ook in de 8ste week. Woensdag eerste afspraak bij de vk en eerste echo. Zo spannend.

Share This Page