Geslachtsbepaling 14,4 weken en toch nog onzeker

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lorrie22, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorrie22

Lorrie22 Lid

23 jan 2016
    8
    0
    0
    #1 Lorrie22, 23 jan 2016
    Laatst bewerkt: 23 jan 2016
    Hallo dames,

Ik ben hier nieuw dus wist even niet zeker of ik een nieuw onderwerp kon starten of er al een bestaand is anders hoor ik dat..Ben momenteel zwanger van ons 3e kindje,en kon echt niet wachten tot de 20weken echo met de geslachtsbepaling..Wij hebben met 14weken en 4 dagen een echo gehad,en daar kwam na een hele korte echo een meisje uit.Vond deze vrouw ook niet erg overtuigend en er is misschien 4sec gesproken over het geslacht en wat ze zag(beebje lag eigenlijk constant met de beentjes over elkaar en navelstreng tussen de beentjes te zien).Nu twijfel ik nog steeds super erg,en lees dat heel veel vrouwen het zelfde ervaren na zn echo.Vind het niet overduidelijk een vagina want zie ook genoeg echo's van jongetjes die er op lijken..Graag jullie mening en wat denken jullie..Denk dat ik toch maar moet wachten tot de 20wk echo:):)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,6 KB
      Weergaven:
      30
  2. Flappy

Flappy Lid

6 aug 2015
    28
    0
    0
    Die twijfel had ik ook. Maar met 20 weken en 34 weken nogmaals bevestigd dat er toch echt een dametje in mijn buik zit.
    Waar ben je geweest?

3. Lorrie22

Lorrie22 Lid

23 jan 2016
    8
    0
    0
    Vind het zo frusti dat ik nu dan nog aan het twijfelen ben,ik ben bij first sight in uden geweest.Moet gewoon maar geduldig afwachten tot de 20wk ben ik bang;)

4. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie daar nu eens niets in :-D

5. Lorrie22

Lorrie22 Lid

23 jan 2016
    8
    0
    0
    Het was idd een beetje vaag,de verkeerde foto geupload..Ga nu de goede foto erbij zetten

6. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Kunnen net zo goed balletjes zijn het is nog zo klein allemaal.

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Echoscopiste bij de 20 weken echo zei dat het nagenoeg onmogelijk is om rond die termijn balletjes te zien. Hoogstens de balzak, maar de testikels zijn nog niet ingedaald om op beeld echt 'twee knikkertjes' te zien.

Om die reden lijkt het bij een jongetje veelal op een raketje. Het penisje dus en het zakje.
    Dit vind ik er wel echt uitzien als een meisje, trouwens :D.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hier hebben we het grote potty shot topic voor. Dus dit topic sluit ik :)

Groetjes,
    Babii

Deel Deze Pagina