Yep bedoel idd geslacht Heb nog meer fotos maar nergens wat op te zien dus hoopte op deze wel Navelstreng is duidelijk Foto moet je wel vergroten wil je echo goed zien trouwens @rogi idd een eigenwijze baby hihi
Is dit een foto van de NUB?? Dan denk ik namelijk een meisje te zien, maar ik ben een leek, dus ik weet het niet
aah ook niet....van de 32 fotos niks te zien alleen nub foto afwachtten tot 21 weken..........! thnx voor kijken
NUB is niet meer te zien op de echo deze is 17weken Hier foto van me NUB mocht je de NUB willen raden Hier is NUB op te zien View attachment 222427
uhm melanie.. waar basseer je een meisje op? je zag gister namelijk ook al schaamlippen op n echo van 11+4 op deze foto is geen geslacht te zien
probeer nog 1 echo En op deze echo ( je moet wel vergroten ) als ik hem vergroot en opsla dan komt die klein hierop:x) echo is van 17wkn View attachment 222450
Zie er idd 2 rondjes in!! Was de foto duidelijk genoeg met vergroten trouwens anders mail ik hem wel even ogrinele nl
Nee hoor .. duidelijker hoeft niet Maarja, het blijft lastig omdat we vanaf de zijkant kijken Zou mijn nubvoorspelling het dan toch goed hebben (ik zei toch jochie ??)
Is het zo duidelijk te zien dan???een balzakje???? Idd lastig vanaf de zijkant geld voor mij ook yep je zei jochie meeste die nub zagen ben benieuwd nog weekje wachtten Me gevoel zei t ook vanaf dag 1 dus we zullen zien
Nou ja ... duidelijk ... het lijkt erop Maarja, we moeten (althans .. vooral jij moet) de 20 weken echo maar afwachten
Meer mensen die ook balzakje zien uitsteken in het rondje? View attachment 222527 View attachment 222528