Hoi, Ik weet het heel ff niet meer! Het was geloof ik donderdagavond toen ik met het afvegen 2 bruine sliertjes zag op het papiertje. Schoot op dat moment ff in paniek, en begon me er min op meer al op in te stellen dat het mis was. De dag erna alles weg...de dag daarna ook. Super opgelucht was en gaf voor mezelf de reden op dat het gewoon zo druk is daarbinnen dat ik wat oud bloed verloor. Kreeg echt weer vertrouwen erin en goeie moed. Maar vandaag rozig op het papiertje! Wel ook heel weinig, maar al ietsje meer dan eerst. Heb geen buikkrampen ofzo...wel een zeurderig vaag ongi gevoel wat ik eigenlijk sinds mn nod al heb op en af. Ik ben nu zooo bang dat het doorzet...het klinkt misschien erg overdreven maar heb net gewoon zitten huilen bij mn vriend. Vertrouw mn eigen lichaam niet en ben gewoon helemaal zenuwachtig en hou het niet uit tot de 12de op deze manier. Dan heb ik een echo...als het zover komt. Iets in me zegt telkens hecht je dr maar niet aan, verheug je maar nergens op...gewoon ter zelf bescherming..bang voor het verdriet als het weer misgaat. Heb een traagwerkende schildklier en net wat meer kans op een mk als bij "gewone" zwangeren... en daarom ben ik nog eens extra panisch. Ik weet dat jullie niks voor me kunnen doen, maar ik wilde ff mn verhaal kwijt en vragen of ik beter morgen al naar de gyn kan bellen om te vragen of ik eerder kan komen voor een echo? Of kan ik dat vergeten? Ben nog nooit bij een gyn geweest en bij die dus ook nog niet. Deze stress is toch ook niet goed voor het vruchtje? Het voelt zo slecht hoe ik me nu voel...dat huilen en die zenuwen Probeer me nu wel rustig te voelen maar tis zo verdomd moeilijk. alvast bedankt voor het lezen
Bah wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Tuurlijk kun je hier de gyn voor bellen! Zulke stress is ook niet goed voor je.... Leg t uit en ook dat van je schildklier en dan heb je denk ik echt wel kans dat je mag langs komen! Je loopt vanwege je schildklier bij de Gyn? Succes ermee in ieder geval
hey meid ik heb ook een traag werkende schildklier, is de hele zwangerschap nog niet goed geweest en kijk naar mijn banner! het kan wel maar ik begrijp je zenuwen hoor, als ik jou was zou ik proberen om de gyn eerder te zien, al was het alleen maar zodat je rustiger wordt, gewoon bellen morgen dus.
Hey thnx voor jullie reacties. Ga morgen idd meteen bellen. Mymiracle: je geeft me wel een beetje moed! Heb jij ook antistoffen in je bloed tegen de sk? Heeft er nog iemand ervaring met bruin/rozig bloed verlies vroeg in de zwangerschap?