Nog een paar uurtjes en dan gaan we naar de 20 weken echo. Ik moet nog even werken, maar ik denk dat het me wel vergeven wordt als er niet zoveel uit mijn handen komt Ik kan niet wachten om de kleine weer te zien! Mijn vriend vindt het schattig dat ik zo zenuwachtig ben
Veel plezier ! Ik mag volgende week woensdag gaan en kan ook niet wachten! Ben nu al helemaal zenuwachtig! Ben dan ook zo benieuwd naar het geslacht!
Veel plezier! Ik mocht inprincipe gistern maar dat werd afgebeld ga nu zaterdag 15-11 kijk er ook erg naar uit.
Oh dat lijkt me verschrikkelijk als je nog eens langer moet wachten ! Dan kijk je er al zo lang naar uit. Mijn datum is ook al wel maar liefst 5 x verzet ! Maar gelukkig was het niet langer wachten maar kon ik vroeger terecht.
Ik baalde de ook als een stekker eigenlijk gewoon een beetje een rotdag gehad. Maar ze hadden wel een rede. De man die de echo's doet zij zoontje ligt in kritieke teostand in het ziekenhuis. Heel vervelend voor hem maar ik baalde.
mijn man word hier altijd nerveus van. die moet dan 6 keer plassen (onderweg, in het ziekenhuis en soms zelfs nog tijdens!) ZEEEEER irritant... maar wel een beetje schattig!
We komen net terug. En... het is een meisje! Alles zag er normaal uit, geen bijzonderheden. Over 3 weken mag ik weer op controle, ivm hoge bloeddruk aan het begin van mijn zwangerschap.
Gefeliciteerd, een meisje leuk hoor. En wat fijn dat de echo helemaal goed is kan je lekker veder van je zwangerschap genieten.
Gefeliciteerd! Wil je ook nog een pretecho laten doen? Ik moet de 28ste van deze maand nog even 2 weken wachten.
Ja, ik denk erover om in januari een pret echo te laten maken, maar ik moet even kijken waar dat hier in de buurt kan en hoeveel het gaat kosten.
Gefeliciteerd hoor dat alles goed is en dat je een meisje krijgt! Ik ben ook zoooo benieuwd....Mijn afspraak voor de 20 weken echo is verplaatst, moeten we nóg langer wachten We willen wel graag weten wat het is, maar ben nog veel zenuwachtiger of alles wel gezond is....
schoonmaken, strijken, wasje hier wasje daar hahaha nee grapje ik was ook altijd heel zenuwachtig voor de echo's vooral de belangrijke 20 weken echo dus kan je alleen maar sterkte toewensen groetjes nathalie