Vandaag was de groote dag, eindelijk de eerste echo. De spanning, zit het wel goed, klopt het hartje wel, is het gezond.... Allemaal vragen die bij ons rondspookte tot het moment dat mijn vriendin daar eindelijk ging liggen, de buik werd ontbloot en de gelij werd aangebracht. Wij zaten vol spanning te kijken... Eerst was er niks te zien... heel langzaam werd een zwarte plek zichtbaar met een ietswat onduidelijk vormpje... 2 armpjes zagen wij... een hartje.. en het klopt... daar ligt ons kindje Het hartje klopt maar helaas konden we niet veel meer zien.. Ik heb net even het filmpje wat ik gemaakt heb vandaag op youtube gezet en zal de link ook even onder deze post zetten. Kunnen jullie er verder nog wat uit opmaken? Te horen is o.a mijn vriendin, de verloskundige, ik met een kuch en het hartje van onze kleine Volgende week mogen we terug komen, termijn echo konden ze niet opmeten, ze kon ook niet zien hoe groot onze kleine is, laat staan wat het geslacht is. Maandag dus weer die kant op.. en nu maar duimen... ps. de echo foto is ingescanned en in het fotoalbum geplaatst. Ook deze is redelijk onduidelijk maar onze kleine is wel zichtbaar. Linkje Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=z-wmn7GObMY
Hij is inderdaad niet echt duidelijk. Hij is niet inwendig gedaan of wel? Enne met 11 weken kun je nog geen geslacht zien hoor
hihi lol mijn vriend dacht van wel en het filmpje op youtube was met inwendige echo gedaan ja want via de normale echo zagen we nog minder. ik moet dus volgende maandag terug komen en dan maar hopen dat hij/zij er beter bij ligt [-o<
nou volgens mij kan je beter naar iemand gaan die wel echo;s kan maken met 11 weken moet het toch echt al veeeeel duidelijker eruit zien dan dit... (helemaal inwendig) je kan op onze site kijken voor vergelijk (www.martin-isabel.nl) en dan door naar mijn video's (mijn video.nl) daar staan mijn echo;s in..
mwa ik weet niet of het aan haar lag,de baby lag nogal hoog en diep. ze heeft ook geprobeerd om door op mijn buik te drukken de baby meer naar beneden te krijgen. de kleine was nogal beweegelijk vonden we. toch wel aardig dat ik volgende week terug mag komen.
ik zie toch echt wel een gezichie en uitstulpsles hoor mischien had het duidelijker moeten zijn,maar je ziet toch wat,en leuk joh,dat het goed gaat hartje klopte prima
ja dat vond ik ook. vond het echt bijna overweldigend toen we ineens een hartslag hoorden. ik zag wel dat het een klein wezentje moest zijn daar ergens maar toen mijn vriend en ik het hartje hoorden schoten we allebij stiekum een beetje vol :-$
Wij hebben met 9 wk een echo gehad en er was nog minder te zien dan op jullie ceho maar wel dat het hartje klopte en ze kon wel een termijn zeggen. Met 14 wk hadden wij weer een echo(gekregen van de vk) en daar was al een heel kompleet kindje te zien. Dus ik denk dat je niet druk hoeft te maken hoor. Ik zal ze in mn album zetten(als me dat lukt)
Wat een slechte echo! In mijn album staat een echo van 10 weken, kijk maar eens. Ligt volgens mij echt wel aan het toestel.
ja vonden wij ook. we zullen het volgende week maandag zien of het dan nog zo slecht is want anders trekken we echt wel onze mond open mooie foto's trouwens
Dank je. Ja zou ik ook doen, je betaald er tenslotte voor en de echo's rond 12 weken zijn de mooiste, vind ik toch. Dan ligt je babytje nog niet in foetushouding.
hey ik had dat ook bij men 9 weken echo je zag alleen een soort blubber hihi en het hartje klopte enzo ik ben terug geweest met 14 w en dan zag je al een echt mensje ..ook zie ik op jullie filmpje dat je baby ver weg gestopt is ..men laatste echo met 24 w had ik dit ook de baby lag heel de tijd verstopt de gene probeerde op men bui, te drukken voor een beeld van het gezichtje maar onze kleine meid was koppig en bleef zich verstoppen dus hebben we alleen een echo van de beentjes
haha lol waarscheinlijk was hier het zelfde het geval zo klein en dan al zo eigenwijs ik ben blij om te horen dat de kleine ook bij jouw er zo bij lag. een stukje erkenning en ook bij mij is er op mijn buik gedrukt. maar we hebben het hartje gehoord en ik heb iets van een kleine alien gezien. en dat vonden wij mooi genoeg voor het begin,hopelijk volgende week meer
Ik heb gisteren mijn eerst echo gehad. 10w6d En die was een stuk duidelijker dan die van jullie en was uitwendig. Ik hoop dat de volgende beter zijn. Wil je foto zien pb me dan even
had je een volle blaas? tegen mij zeiden ze dat ik een redelijk volle blaas moest hebben dan kunnen ze het beter zien. veel plezier volgende week