Combinatietest zeer slechte uitslag

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Linnidee, 15 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wat ontzettend naar dat het zo moest gaan. Heel veel sterkte!

2. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Thanks allemaal voor jullie tips en meeleven. We hebben hem inderdaad een naam gegeven en hij wordt gecremeerd door een begrafenisondernemer via het ziekenhuis. We nemen de tijd. Werken moet ik echt nog even niet aan denken

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heel veel sterkte! Neem je tijd!

4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Wat ontzettend naar voor je meis, heel veel sterkte met alles. En logisch dat je nog niet aan werken denkt, neem alle tijd die je nodig hebt, veel belangrijker dan werken.

5. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Werken is ook geheel niet aan de orde. Je moet echt even volledig aan jezelf denken. Wat een nare manier zo... hoe gaat het met je?

6. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Mooi dat jullie hem een naam gegeven hebben. Hij is toch jullie zoon! ❤️
    Denk nu eerst maar even aan jezelf/jullie samen. Je moet lichamelijk herstellen, maar vooral ook geestelijk. Dat kost veel tijd, heel veel tijd. En als je denkt na een tijdje dat je het niet alleen kan, of je ligt niet op 1 lijn met je partner (rouwen), zoek dan hulp. Uit ervaring weet ik dat je dat zo ontzettend goed kan helpen bij het verwerken van het verlies van je kindje.
    Heel veel sterkte ❤️

7. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ben nu een paar dagen thuis en lichamelijk voel ik me al een stuk beter. Hierdoor zit ik gelukkig ook weer wat beter in mn vel. Uiteraard nog steeds veel huil buien maar dat zal nog wel een tijdje blijven. Gelukkig kan ik er met mijn man goed over praten, onze band is hechter dan ooit :). Hopelijk kan ik over een tijdje beter nieuws posten hier maar vergeten zullen we deze kleine man nooit. Bedankt voor jullie support, is toch fijn om even je verhaal kwijt te kunnen.

Beebylove vindt dit leuk.
  8. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    En trek aan de bel hé als het niet beter wordt. Ik ben destijds in die valkuil gelopen. Ik kon er goed over praten met m'n man en stelde toch nog voor om samen met iemand te gaan praten omdat ik toch een soort extra behoefte voelde. Mijn man zag dat niet zitten en toen heb ik het zo gelaten. Een paar maanden later ging het toch helemaal mis met mij en ben ik alsnog bij een psycholoog terecht gekomen. Achteraf had ik dat zelf natuurlijk gelijk moeten doen omdat ik ergens voelde dat ik dat nodig had. Sterkte!

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Veel sterkte meis :(

10. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017