Goedemorgen dames, ik heb vanmiddag een echo bij een pret echo bureau voor geslachtsbepaling. Nu vraag ik me af hoe dat gaat. Kijken ze echt alleen naar het geslacht? of ook naar de verdere gezondheid van mijn kind? dat vind ik namelijk nog veel belangrijker. Kunnen zij het ook zien als er wat mis is of zijn ze daar niet voor opgeleid? Het hartje enzo zullen ze toch ook wel even laten zien denk ik? Natuurlijk ben ik razend benieuwd naar wat het is! Ik zou me echt verbazen als het geen meisje is heb dat gevoel zo sterk haha.. Maar na mijn eerdere miskraam vind ik de gezondheid toch echt belangrijker! Bedankt alvast
Hier mogen ze er officieel geen uitspraak over doen, qua gezondheid. Ze keek wel en vertelde dat ons kindje geen klopvoetjes heeft, 10 vingers, een maagje,niertjes enz.. Maar echt inhoudelijk over het hartje of hersenen enz niet. Ze zei wel : kijk daar is het hartje, en liet het ook horen. Ze ging het kindje ook even opmeten en zei dat het kindje goed op schema lag, en natuurlijk het geslacht werd bekeken hihi
Ze kijken globaal, als ze denken dat er iets mis is zullen ze je vragen of ze je verloskundige mogen bellen. Ze kijken dus alleen naar het geslacht en laten je het hartje horen als je dat wil. Die van mij maakte ook een meting van d'r lengte en d'r gewicht, maar de eigenaresse van mijn pretecho bureau was een ervaren en gediplomeerde echopiste (Elly Verduijn). (Ze werkte al freelancer bij mijn verloskundige praktijk)
Een pretecho is niet medisch, dus ze mogen in principe niks over de medische toestand vertellen Bij ons liet ze eerst het geslacht zien omdat we dat wouden weten Toen liet ze alle ledematen & organen zien, de bloedsomloop en ze heeft kindje nog eens gemeten
Nou ik zat er helemaal naast hoor 😁😁 Na een half uur draaien en doen dan toch echt duidelijk in beeld: Een jongetje! 😀😀