Hoi dames. Ik ben maandag naar de verloskundige geweest, ik heb het hartje zien kloppen, en ik ben 2 juni uitgerekent, Ik ben gisteren avond dan samen met me vriend gegaan, om het hem te laten zien en het hartje klopte goed en ik zag zelf de ontwikkeling van de voetjes al. echt een wonder als je zoiets ziet. mag nu over 3 weken terug komen. Ben benieuwd. Groetjes Lovely
Fijn dat alles goed is, hé! Ik zou willen dat ik ook al wist dat het goed zit in mijn buik... nog f wachten, helaas... 28 okt. is 't zover! Geniet ervan! Niki
Echt fijn dat julie het hartje al zagen kloppen! Toch weer wat meer zekerheid! we zijn ongeveer even ver..ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo...ben nu al heeeeeel erg benieuwd! Geniet van je zwangerschap!
Ooooohhh super! Ik ben net zover als jij, wij krijgen vandaag de echo.. Ben echt op van de zenuwen.. Zo vreselijk spannend!
Heb de echo al gehad meid, nu moet ik weer 4 november om 19:00 komen, dan kunnen ze precies zien hoe ver je ben. en dan beweeg het al lekker in de buik. Ben benieuwd. Ben alleen echt 2 weken ziek geweest bij jou ook zo erg?
Vanaf wanneer kan je het hartje zien kloppen? Ik mag Donderdag en ben dan volgends eigen berekening 5 weken en 6 dagen.
Heey meid, ik was met 6 weken gegaan, was nog iets te vroeg zeiden ze, maar het was een goed ontwikkeld baby aan het worden, en het hartje zag al met 6 weken. dus bij jou zal je het ook wel zien. gewoon afwachten.
Ik bleek pas 5 weken zwanger te zijn, geen hartje, wel twee vruchtzakjes. Maandag 03 nov mag ik weer. We zullen zien.