Hai meiden! Ik heb gister mijn 1e echo gehad, inwendig. Nu ging ik net plassen en had ik redelijk veel bruinverlies, echt héél donkerbruin, bijna zwart. Wie kan me een beetje opbeuren en hoop geven dat dit door de inwendige echo komt? Voel me redelijk k*t op dit moment
Ik heb 2 weken na mijn mk een inwendig echo gehad en er werd mij verteld dat het iets bloedverlies kon geven. Weet niet of dit met mk te maken had. kun je niet bellen met de vk of zh waar echo is gemaakt? Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent, en alleen zij kunnen je ongerustheid wegenemen... succes!
Ik heb het gehad bij beide zwschappen gehad zonder deze echo...het is oud bloed en kan van een innesteling komen, maar bij jou is het vast van de inwendige echo... Heeft ze veel moeten roeren zeg maar met het apparaat?
@Cindy; Hij heeft niet echt veel moeten 'roeren' (hoe kom je erop trouwens ) Maarja, snap best dat zo'n gevaarte 'schade' aan kan richten daarbinnen.. @Patroeschka; het is idd niet helderrood, echt heel erg donkerbruin. Krampen niet echt, ja, gewoon het 'normale' zeurderige menstruatie achtige gevoel. Heb nog wel iets bruinverlies, maar gelukkig niet zoveel als vanmorgen. Hoop dat het hierbij zal blijven....
Heb je een prive berichtje gestuurd. Als je twijfelt zou ik gewoon de verloskundige bellen, daar is ze ook voor
hihhi ja dan doen ze toch wel eens als ze het niet goed kunnen zien, dan gaan ze tekeer met dat ding hahahaha Meid komt goed hoor!!
Ik heb ook bij tijd en wijlen rood bloedverlies, maar dan moet ik het daarna rustig aan doen. Er was ook niets aan de hand met de kleintjes. Zolang je geen helderrood bloed verliest (en stolsels) en vette krampen hebt, lijkt het mij onschuldig. Maja ik ben geen arts.