Ik denk dat het lastig is om TS iets af of aan te raden.Iedereen gaat hierbij op haar eigen gevoel af en wat bij haar (en haar partner) het beste past.Ik raad niets aan of af....ik zeg alleen wat ik zou doen met een verklaring erbij,die voor mij zo voelt.Verder staan er mensen bij die kiezen voor wel doen met argumenten daar weer bij,zodat TS een beslissing kan nemen.Die ze overigens ook weer doet op basis wat voor haar weer het beste voelt.Ik vind persoonlijk dat de voorstanders van de test een beetje hun mening opdringen.Ik zeg toch ook nergens,dat die mensen onverantwoord bezig zijn....een beetje respect voor andermans keuzes graag.Ook als je zelf andere keuzes zou maken.
En ik lees hier op het forum vrij regelmatig mensen,die een negatieve uitslag hadden en dan bleek er niets aan de hand te zijn.Ik vind de stress van het (ook als is het maar even) denken dat er iets mis is,terwijl het niet zo is,niet opwegen tegen die 1 op 15 kans,dat er echt wat mis zou zijn.Maar dat is ook weer heel persoonlijk.