echo gehad nog steeds leeg vruchtzakje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door , 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    goedemiddag

    ben net terug en vruchtzakje nog steeds leeg wachten is nu op een miskraam helaas over een week nog geen miskraam dan pilletjes om het op te wekken is jammer maar niks aan te doen

    mijn positieve ik is er nog steeds en denk ik heb alles niet voor niets gedaan dus we gaan weer vol goede moed verder en eens zal het ons lukken om een goede afloop te krijgen

    dank voor jullie lieve woorden steeds en blijf jullie op de hoogte houden

    liefs kaley

    26-10.....Leeg vruchtzakje w8 op miskraam
     
  2. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat vreselijk voor je Kaley! Ooit zal je een gezond kindje in je armen houden.. heel veel sterkte..

    Dikke knuffel
     
  3. Heel veel sterkte meid!
    Probeer je positiviteit goed vast te houden, 't komt vast en zeker goed.
     
  4. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Jeetje meid, wat een verdrietig nieuws :( Ik weet een klein beetje hoe jij je de afgelopen week gevoeld moet hebben omdat bij mijn eerste echo ook alleen maar een vruchtzakje te zien was. Ik heb me ook ruim een week ellendig gevoeld en dacht alleen maar: wat als er met de volgende echo geen vruchtje te zien is, gek werd ik ervan. En als ik dan nu jouw verhaal lees dat je ergste nachtmerrie werkelijkheid is geworden dan krijg ik kippevel. Ik wens jullie enorm veel sterkte en hopelijk kun je weer snel zeggen dat er beebje op komst is.


    Liefs mariska
     
  5. Niet meer actief

    dank je meiden

    Helaas is het wachten nu op spontane miskraam waar ik wel op hoop heel raar maar waar zodat ik geen pilletjes hoef wilde geen curretage inverband met verklevingen achteraf en misschien beschadigingen

    gyn vond het ook beter zo af te wachten en anders pilletjes aangezien ik op mijn leeftijd toch goed vruchtbaar ben schijnbaar

    we gaan er weer voor en volle goede moed gaan we voor een mooie zwangerschap en gezond kindje mijn lichaam was zeker nog niet klaar voor het eindresultaat wie weet volgende x wel
    ons geduld word aardig op de proef gesteld en de risico's wisten we ook maar houd niet in dat we het nu gaan opgeven daar is mijn hoop en vertrouwen te groot voor blijf wel nuchter maar zoals de gyn zei niet opgeven die ene kleine kans kan komen

    dus doen we dat en mijn positieve ik gaat weer volop werken

    liefs kaley
     
  6. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Zo is het,je moet zeker niet opgeven,ooit komt jullie tijd ook !
    Ik wil je heel veel sterkte wensen!

    Liefs Dais..
    -x-
     
  7. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik kreeg in mei ook te horen dat ik een leeg vruchtzakje had (bij een 7tal weken) en dat ik 1 kans op 2 had dat het goed zat, maar eigenlijk meer kans dat het een miskraam werd, al durfde de vk dit niet met zekerheid zeggen maar ik zag het wel aan haar blik dat het niet goed zat. En ja hoor, precies de dag nadien merkte ik bloedverlies en twee dagen nadien was het voorbij.
    Ik hoop voor je dat het snel op gang komt en dat je snel weer kan herstellen en er opnieuw voor kunt gaan.
     
  8. eerlijkbeertje

    eerlijkbeertje Bekend lid

    10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi kaley wat naar voor jullie ik wens jullie veel sterkte toe!en wat goed van je dat ook nog zo positief bent!ik heb ook eens een miskraam gehad met 13 wkn en had ook een leeg vruchtzakje maar dat kwam er niet spontaan uit en ik hoop voor jou dat het wel spontaan gebeurd.
     
  9. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jeetje wat naar..
    Veel sterkte :(
     
  10. Niet meer actief

    hey meiden

    lief van jullie berichtjes .........

    Hier nog steeds geen bloed of whatever dus ik wacht het maar rustig af mijn symptonen nemen ook nog niet af ......hoop dat het in ieder geval snel gebeurt kun je verder namelijk

    gisteren met hubbie gesproken en we blijven ervoor gaan en blijven positief eens zal het toch goed gaan ons geduld wat we steeds hebben moeten opbrengen zal worden beloond en mijn vertrouwen is er volop

    wens jullie een fijn weekend

    liefs kaley
     
  11. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje meid.. Sterkte!

    -x-
     

Deel Deze Pagina