combinatietest

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Marieke077, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

    Bri Niet meer actief

    Het gaat (voor mij) niet alleen om 'wel of niet geboren laten worden', maar ook om 'hoe gaat die geboorte lopen'. Als je weet dat je kind een hartafwijking heeft (en Down geeft ook een grotere kans op hartafwijkingen), zul je er misschien eerder voor kiezen in het ziekenhuis te bevallen, waar gelijk een operatieteam klaar kan staan. De kansen voor je kind zijn dan zo veel beter, dan wanneer je er thuis, na de geboorte pas achterkomt!
     
  2. terrormisty

    19 sep 2007
    17
    0
    0
    Leusden (n'gein)
    Hallo allemaal,

    Ook wij moeten kiezen en hebben gekozen het wel te laten doen, voor het geld zou ik het niet willen laten ook bij mij hadden ze het over 127 euro. En wij willen het graag ook weten hoe of wat, nou weet ik dat je dan nog geen 100% zekerheid hebt maar je kunt er wel rekening mee houden en idd als je het pas met 20 wk moet laten weg halen omdat het niet levensvatbaar is of ernstige afwijkingen heeft dan ben je er al veel meer aan gehecht. Omdat ik zelf een lichamelijke aandoening heb is het ook van belang of ik dat wel aankan een zwaar gehandicapt kindje en dan hebben we de tijd daar een keuze in te maken welke dit ook zal zijn.

    Dus ik denk dat het voor iedereen een eigen moeilijke keuze is en je moet kijken naar je eigen leven. Iedereen wens ik hier veel succes bij.

    Maandag hebben wij de intake bij de vk, dins de eerste echo van ons :baby: tje en heb gister al bloed laten prikken dus spannende tijden!

    Groetjes, TM
     

Deel Deze Pagina