Goedemorgen, Drie weken geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ik wilde borstvoeding geven, maar doordat ik na de bevalling 3,5l bloed ben verloren en geopereerd ben is onze dochter pas na twee dagen aangelegd. uiteindelijk bleek dat ze via mijn borst niets binnenkreeg omdat ze verkeerd zoog. Ik ben gaan kolven en geef dat nu via de fles. Wel probeer ik haar af en toe de borst te geven. De hoeveelheid melk die ik heb is super veel trouwens. Nu heb ik het idee dat ze nu echt drinkt aan mijn borst, maar omdat ik het niet zeker weet, geef ik na de bv nog een flesje. Wanneer kan ik hier mee stoppen? Vannacht heeft ze 15min aan elke borst gehangen en daarna 60cc uit de fles (90cc) gedronken. Daarna zat ze erg vol en gaf heel veel terug. Vanmorgen wilde ze maar 10 min aan 1 borst en ligt daarna op mijn borst al een uur te slapen. Verder geen bijvoeding gegeven. Dit maakt me erg onzeker of ze wel voldoende krijgt. alvast bedankt voor het antwoord!
Goedemorgen, Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes, Anne-Lotte- Nutricia voor jou
Hoi, Dit soort vragen kun je prima stellen op het forum onder het kopje 'Vraag het de lactatiekundige', dit is per slot van rekening een vraag over borstvoeding geven Ik zal je middels een privebericht even antwoorden. Groetjes, Heidi Akkers, Lactatiekundige IBCLC