Mijn kindje is 5 maanden oud. Ik geef bv op verzoek, gemiddeld komt ze zo om de 3 uur overdag. Is dat vaak? Hoe vaak is het bij jullie? Hoeveel cc drinken ze bij jou op die leeftijd? En hoeveel voedingen geef je, nachten inclusief?
Geen flauw idee hoeveel ze uit mijn borst dronken, er zit geen maatverdeling op. Uit een fles namen ze per keer iets van 100cc. Ze dronken zo'n 8 a 10 keer op een dag.
Eva is altijd om de 3 uur gekomen, ook met bijvoeding, na 3 uur had ze gewoon weer honger en dat is nu nog steeds zo . Uit de fles dronk ze zo'n 150-160ml. Het aantal voedingen, ik geloof 5 a 6. Werd pas minder toen we met bijvoeden begonnen. Met 8 maanden at ze al aardig en zaten we op 3 a 4 voedingen.
Om de 3 uur overdag vind ik niet vaak, maar gewoon heel normaal en netjes. De jongste kreeg op die leeftijd 8 voedingen per 24 uur. Wanneer ze uit de fles dronk dronk ze rond de 100cc-130cc. De oudste twee kregen op die leeftijd rond de 7 - 9 voedingen per 24 uur. Geen idee hoeveel ze dronken, die kregen met 5 maanden alleen live voeding dus weet niet hoeveel ze dronken. Maar meer dan 165cc hebben ze nog nooit (zijn nu 2.5 jr) gedronken per voeding).