overstappen van nutrillon naar friso

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door daantje628, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje628

17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Mijn dochter van 1,5 week oud heeft erg veel last van krampjes en harde ontlasting. Ze kan de ontlasting niet kwijt alleen met hulp Thermometer/zeep) dit is natuurlijk niet de bedoeling omdat ze hier luie darmpjes van kan krijgen. Daarom wilde ik een ander merk voeding
    gaan proberen namelijk Friso ( ze krijgt nu nutrillon standaard).
    Dit omdat mijn zoontje het destijds ook veel beter deed op friso.
    nu is mijn vraag of of ik dan gewoon ineens kan overstappen? Krampjes heeft ze nu immers ook al. En zo ja kan ik dan beter gewone friso nemen of friso comfort?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik ben toen in één keer overgestapt van nutrilon naar friso. heb eerst nog omneo gehad, maar dat beviel totaal niet. ik zou overgaan naar friso comfort, van de één op de andere fles.

Groetjes, Miranda

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Als ze al krampjes heeft zou ik snel overstappen. Ik ben juist andersom overgestapt. Van Friso Comfort naar Nutrilon Omneo. Eerste dag flessen half om half. Merkte meteen verbetering en ben dag 2 radicaal overgestapt. Dit was trouwens het advies van Nutrilon. Half om half om te kijken wat het effect is. En als dat goed lijkt meteen helemaal over. Des te eerder merk je resultaat.

Veel succes in ieder geval. Is niets aan als je de juiste voeding niet hebt.

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik ben ook zo overgestapt naar de Friso Comfort. Heb ook Omneo geprobeerd maar dat was helemaal een ramp.

5. daantje628

17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties ik ben vanmiddag begonnen met de eerste fles friso toch maar in 1 keer over gestapt. Dus het zal mij benieuwen of dit beter gaat.

6. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    MIjn dochter is toen ze 3,5 week was opgenomen in t ziekenhuis en daar kreeg ze friso terwijl ze thuis nutrilon kreeg. Volgens de KA geen verschil :) Ze heeft er ook nooit last van gehad.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ben het niet met je KA eens. Ik merk overduidelijk verschil tussen Friso en Nutrilon. Yinthe doet het aanmerkelijk beter op de Nutrilon Omneo dan op de Friso Comfort! En andersom zijn er ook genoeg voorbeelden te geven.

8. daantje628

17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Mijn dochtertje krijgt nu nog maar een paar dagen Friso en het verschil is echt goed te merken! Ze heef bijna geen krampjes meer en ze kan gewoon zelf haar ontlasting kwijt. Het is nu niet meer zo hard als klei gelukkig. Dus het maakt wel degelijk verschil welk merk je gebruikt en ik ben blij dat ik ben overgestapt.

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Goed zo! Ben het helemaal met je eens dat het merk een enorm verschil kan maken. Heb die ervaring hier ook. Heerlijk voor Siënna dat het nu beter gaat!

10. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    fijn voor je dat het nu zo goed gaat! mijn zoontje deed het ook super op de friso. goed dat je het gedaan hebt.

groetjes, Miranda

Deel Deze Pagina