Onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Belly34, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste,

Ik ben sinds kort bevallen van een dochter, en het is een lieve en mooie meid, alleen ik wordt zo nu en dan onzeker en dat wil ik helemaal niet.
    Ze krijgt tussen 2 en half 3 uur voeding en dat 7x en ze zit nu op 100 a 110 cc. Maar ze wijkt nog wel eens af met de tijden, en dan geef ik haar wel hoor wanneer we weer rond die 2 a 3 uur zitten. En als ik haar het flesje heb gegeven, dan laat ik haar een boertje doen en daarna breng ik haar naar bed. Want dat is denk ik het beste he voor een baby, ze heeft er niks aan om erbij te blijven, maar soms denk ik wel eens is dat dan niet zielig? En als er visite komt, dan ligt ze dus ook in bedje. Maar het heeft volgens mij geen enkele zin om haar uit bed te halen voor visite of haar op te laten toch?
    Maar soms denk ik doe ik het wel goed zo? En als ze dan in bedje ligt kan ze niet altijd de slaap vatten en dan laat ik haar gewoon even (huilen)omdat ze toch moet leren om zelf te gaan slapen, alleen wanneer het langer aanhoud ga ik kijken of ze een natte luier heeft.

Graag jullie mening.
    Ik wil een goede mama zijn, en wil het beste voor onze dochter en ook dat ze regelmaat en ritme heeft. En ook voor ons dat we weten waar we aan toe zijn.

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Het is prima hoe je het aanpakt hoor, je kindje mag gemiddeld 600 ml voeding per dag drinken bij een gewicht van 3050 gram.
    Vanaf 3,5 kg mag je 675 ml per dag aanbieden.

Groetjes eveline

Deel Deze Pagina