Zag hier al ergens een tip staan om het aantal cc op te voeren tijdens het kolven. Nl zo vaak mogelijk aanleggen of kolven (wordt hier dus kolven, als zoonlief te vaak drinkt komt het er allemaal weer uit dus dat is ook niks) Had in het begin vaker 60 a 100cc, terwijl nu amper 20 a 30cc per borst. Vanmorgen slechts 10cc aan 1 kant! Baal er super hard van! Mn zoontje moet morgen en overmorgen een hele dag bij mn mama blijven, en heb slechts 3 voedingen, terwijl ik er 6 moet hebben voor die 2 dagen (smiddags komt mama naar me toe dat ik hem live kan voeden). Wat ik buiten dit nog merk, is dat mijn toeschietreflex pas heel laat komt (bij kolven helemaal niet meer, hoewel dat eerst wel zo was) Bij live voeden komt die vaak pas na 5min (hij drinkt maar 10min dus is echt wel laat) Eerst kwam die altijd na 1 a 2min of zoiets. Bij kolven ook, alleen nu helemaal niet meer! Hoe komt dat? En hoe kan ik die weer opwekken? (las ergens met de hand over de tepel wrijven maar dat helpt niet)
Jouw productie is echt enorm afgenomen zeg. Kan het te maken hebben met het gebruik van de pil? Of enorme stressfactoren? Dit heeft vaak wel een oorzaak. Je kunt de productie weer opkrikken door een aantal dagen lang enorm veel te stimuleren: en dan bedoel ik echt zo veel als maar haalbaar is. Meestal reageren na een paar dagen je borsten daarop. Je voelt dan weer het volle gevoel dat je eerder ook had. Het is bij jou wel heel veel teruggelopen, dus ik hoop dat je het nog weer op peil krijgt. Aan de andere kant moet je misschien accepteren dat half borst half kunst nog steeds voor de helft van jou is. Dat de toeschietreflex niet meer makkelijk komt heeft dus ook te maken met je productie: komt bij vollere borsten makkelijker. succes Linda