In navolging van het topic parfum voor jezelf, wat is nu iets wat je graag ruikt bij je man, Ik heb er hier 1 heel hoog staan is helaas niet meer te verkrijgen in de buurt Dat is Canali en die is zo lekker, Verder jean paul gaultier is ook heerlijk bij hem en zelf vindt die fahrenheid geweldig, ben ik niet geheel met hem eens, maar vies is het ook niet. Ow ja Kiton ruikt ook heerlijk bij mijn man
Jean Paul gaultier Die rode diesel Joop! En kwa douchegel altijd axe Deo ook Vind hem het lekkerst ruiken als die net gedoucht heeft haha! Hij heeft die paarse axe en die vind ik zooo lekker ruiken.!!
Hugo Boss, Bottled. Blijf ik lekker vinden En Chanel Allure. Ook heerlijk. JPG is opzich ook wel lekker, maar dat vind ik op 1 of andere manier vooral wat voor jongere mannen ( <25 jaar )
Heb laatst voor mijn man D&G- The one gekocht, heerlijk! Verder vind ik One Million van Paco Robanne ook erg lekker ruiken.
joop kogas (geloof dat het zo heet het ruikt in ieder geval wat naar kokos) En zelf had ik 4 jaar geleden voor de kerst fahrenheid voor hem gekocht, vond het op dat moment heerlijk ruiken. Helaas voor hem werd ik toen zwanger en vond het een ongelovelijke gore lucht
Axe Africa en van Gils ruikt lekker! Maar Adidas Dynamic is ook wel wat. Mijn ventje gebruikt eigenlijk maar heel weinig parfum en ik moet zeggen dat ik dat niet eens zo erg vind. Hij doucht dagelijks en ruikt best lekker van zichzelf
Ik vind zelf Tommy Hilfiger en Hugo Boss erg lekker! Maar merk aan mensen om mij heen wel dat Jean Paul Gaultier idd erg geliefd is! Heb ik al veel verkocht! Mijn pa heeft hem ook en op de één of andere manier vind ik het daardoor gewoon een luchtje voor de wat oudere mannen, maar een vriend van ons heeft hem ook weer, haha
Mijn favoriet is Calvin Klein One. Mijn man vind Jean Paul Gaultier erg lekker. Vind ik ook wel lekker. Mijn man vind de groen Hugo Boss ook lekker, maar die vind ik naar brood ruiken (??). En van Gils vind ik lekker. Ow en Axe wilt me man niet meer gebruiken omdat we allebei die reclames zo achterlijk vinden. Dus die koop k niet meer. Sindsdien deo van Adidas.