Hallo, Wij verwachten een derde kindje en blijven twijfelen over de naam. Het is een meisje en moet passen bij Fien & Cas... Wat denken jullie?
Lore / Lora / Lori Imme Janne / Jonne Nele Suze Laure / Laurie Otte Ida Lonne / Lone Jule Of willen jullie sowieso weer een 1 lettergreep naam?
Fien, Cas & Lieke Fien, Cas & Pip Fien, Cas & Suze Fien, Cas & Meis Fien, Cas & Sofie Fien, Cas & Wies Fien, Cas & Roos Fien, Cas & Puck Zou eigenlijk ook weer gaan voor 4 letters 1 lettergreep voor een meisje voor een jongen 3 letters en 1 lettergreep. Voldoen niet allemaal hierboven.
Fien, Cas & … Lot Bo Juul Puk Lou Do Moon (vind ik minder…) Mus (vind ik niet zo…) Pom (vind ik niet zo…) Omdat het ook Hollands klinkende namen van een lettergreep zijn die ook weer bestaan uit allemaal ‘nieuwe’ letters. Lux, Luz, Lyzz, Joy of Sol kunnen ook, maar zijn niet zo Hollands/eenvoudig… Evi en Maud (!) vind ik ook goed passen. Ik denk de laatste het beste (vandaar ook het uitroepteken), naast Lot en Juul. Bo staat ook ‘hoog’.