Hi herkenbaar wat je zegt/vraagt! Hier ook een draagdoek, dan kan je indien mogelijk ook je pink gebruiken al lopende naar de gastouder. Verder merk ik al hoe vaker je met twee thuis bent, hoe handiger en relaxter je wordt!
Mijn middelste was net geen twee en mijn oudste 5 toen mijn jongste van nu 7 maanden geboren werd. Lang leve de bondolino!! Draagzak! De eerste 5 maanden heeft ze daar ingewoond en alle slaapjes overdag gedaan. Zo kon middelste in de buggy ivm school 4 maal daags voor de oudste. Ik vond het ideaal. Niets geen geplan, ze hing toch al op mijn buik te slapen, hup draagjas erover als we naar buiten gingen en gaan! In huis kon ik zeker nog veel dingen doen; stofzuigen, strijken, opruimen, alleen bukken of koken doe ik niet met bondolino. Ding is in halve minuut aangedaan. Ideaal. Helaas nu een nekhernia dus ik sla het dragen even over. Moet zeggen, de kinderwagen bevalt me nu ook wel heel erg. Zo kan ik makkelijker de middelste oprapen als hij weer om kukkelt op zijn loopfietsje.
Hoi dames allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties en praktische tips!!!goed om te horen dat er toch meer mensen zijn die zeggen dat hun tweede kindje veel zou huilen als het niet de hele tijd gedragen zou worden want soms krijg je de indruk dat het ligt aan je eigen mentaliteit of instelling ofzo. Ik heb een draagdoek van by Kay maar vind hem nog niet heel erg lekker zitten misschien nog wat meer wennen. verder hebben we ook de Bondolino en die vond ik vanaf drie maanden heel fijn maar we hebben hem nu geprobeerd En hij was nu nog erg groot voor hem. Verder heb ik bij mijn dochter vanaf een week of zes de baby Björn gebruikt en die vond ik toen wel fijn maar ja dat is eigenlijk geen ergonomische drager. Nogmaals heel erg bedankt en waarschijnlijk zal het wel goedkomen maar moeten we Gewoon even een nieuwe ritme vinden