Ik heb voor mijn dochter een rode broek en een rood rokje gekocht voor aankomende winter. Ik heb er ook een bijpassend shirt op gekocht, maar ik vind dat ik er te weinig op heb. Ik zit al een uur te zoeken op diverse kledingsites, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat er nog meer leuk op is. Weet iemand welke kleur longsleeve/tuniek/blouse mooi staat op die broek? Zwart wil ik niet. Afbeeldingen posten mag ook. Het is een felrode skinny broek.
Ik zou net zeggen een zwart shirt met leuke print. Maar roze staat natuurlijk ook leuk op rood of blauw. En ik weet niet hoe oud je dochter is, maar een simpel shirt erop met daarover bijv. een leuk vestje of spijkerjasje staat natuurlijk ook leuk. Of bijv. een leuk giletje. Mooie laarsjes erbij en klaar!
Mijn dochter draagt donker blauw, grijs en wit op haar rode broek. Licht blauw kan er ook leuk op staan.
Ik doe vaak een wit blauw gestreept truitje erop en dan blauwe schoentjes. Of een witte longsleeve met een spijkergiletje. Vind rood zwart nooit zo leuk, dus combineer het vaak met wit en blauw. Of een grijze blazer, heeft ze er ook weleens op, met zilveren laarsjes
Wat fijn dat jullie zo snel reageren! Dank je. Ik vind het idee van een giletje wel een goed idee. Mijn dochter is 3,5 jaar en geen poppetje. Ze heeft een duidelijke mening en is geen kindje van sjaaltjes e.d. Ik vrees ook voor een jasje, maar een giletje moet lukken.
Dochter heeft ook een rode broek, staat heel stoer met een wit shirtje en haar spijkergiletje. Ik doe er ook wel eens een donkergrijs shirtje op, zwart kan ook, maar vind ik gelijk wel wat donker dus ik zou eerder gaan voor een zwart shirtje met print ofzo zodat net wat breekt. Oh het giletje was al genoemd, zie ik nu.. Staat ook echt superleuk!
Ik heb op dit moment een rode skinny aan, met een marine blauw truitje er boven en donkerblauwe laarzen. Kan prima
bij wehkamp hebben ze erg leuke truitjes voor bij rood. hier inderdaad donkerblauw en grijs, leuke print in wit/rood/zwart ofzo erop heb ook een spijkergiletje liggen dus kan ik wel eens erop doen, zelf nooit aan gedacht, lang leve het rode broeken topic
een truitje van eprit Bestelnummer: 869-23-301 (meisje heeft op de foto ook een rode broek erbij) paar van WE en zelf heb ik er een gekocht voor bij de rode broek van mijn dochtertje van royal rebel (Bestelnummer: 869-22-102) en ook deze is leuk Bestelnummer: 869-21-877 (eprit mini) wel mijn smaak dan weer maar hoop dat je er wat aan hebt, prijzen zijn ook erg leuk trouwens
kleuren leuk op rood. Donker blauw. Antraciet. dat kobalt blauw wat je nu veel ziet. wit natuurlijk (alhoewel ik dat in de winter ook iets minder zou vinden) dat zou ik het eerst doen en verder kijken.
@Escal: dank je voor de bestelnummers. Nu heb ik ook ècht een idee. Er zitten inderdaad leuke shirts bij voor mooie prijzen. Ik kon toen wel een gestreept truitje kopen van Royal Rebel (daar is de broek ook van), maar dat vond ik niet zo leuk staan. Algemeen beschouwd: ik denk gewoon te moeilijk!