View attachment 102420 shirtjes en broekje can ZARA allemaal nieuw of 1 x gedragen, gaat als setje weg voor 10 euro. maatje 9-12 months en 12-18 months, oftwel 74/80
View attachment 102421 cakewalk jurkje 74 en noppies romper + legging in bijpasende kleur, maat 80 omdat noppies vrij smal en klein valt, als gehele set mag deze weg voor 15 euro.
Het is winterkleding, of tenminste prima te dragen in de winter, en het meeste is van deze herfst/wintercollectie Het is allemaal niet gevoerd. bij elkaar is het 39 euro, en dan zal ik de verzendkosten zelf betalen als je alles neemt.
Mmmm, ben ik weer te laat haha. Zit er van die knoopsgatelastiek in de broekjes? Anders wil ik ze wel. Mocht mijn voorganger er niet met je uitkomen. Anders alleen maat 74
Hoi, ja er zit van dat elastiek in. Maat 74 is er nog en heb eventueel dit nog: romper roze h&m maat 74 hema rokje maat 74 prenatal rokje, shirtje en maillot (maillot is niet zo mooi meer maar prenatal verkoopt ze nu, is van deze collectie) alles maatje 80 voor deze dingetjes wil ik 10 euro hebben en voor name it broekje 5 euro View attachment 102562
Lynn: Ik wil dan alleen dat rechtse setje van prenatal maat 80 hebben met die broek er dan bij. Wat vraag je dan voor alles totaal? Ik hoor het wel. Greotjes Bianca
nou broek en setje prenatal voor 10 euro, het past niet in 1 envelop dus jij 1 envelop de verzendkosten en ik ook 1 envelop de verzendkosten betalen? maillot is niet zo mooi meer he van prenatal, maar ik doe hem erbij zodat je hem eventueel zelf nog nieuw kan kopen dan weet je welke het is.
Hoi Is prima. Mag ik je gegevens dan. Dan maak ik het zo snel mogelijk over. Zal vanavond of morgen worden denk ik. En de totale kosten met 1x verzendkosten erbij voor 1 envelop. Alvast bedankt. Groetjes Bianca
Je hebt een pb ik heb dan nog een rompertje roze een een rokje grijs te koop. dat mag dan voor 5 euro weg. en het jasje van zara is nog te koop