Wie o wie heeft er een Combisleeper liggen die ik mag overnemen? Bas wordt al tijden meerdere malen per nacht wakker, ik denk omdat het toch wel aardig afkoelt in zijn kamertje. Ik zou graag willen uitproberen of dit dan de oplossing is, maar om dan gelijk zoveel geld kwijt te zijn... Vandaar mijn vraag: wie heeft er eentje (of twee) te koop voor een redelijk bedrag? Alvast bedankt voor de eventuele reacties! Groetjes Liesbeth
helaas heb ik er geen anders had je hem zo mogen lenen. Op marktplaats zie er wel een aantal staan, misschien daar even kijken?
@Debby82: bedankt voor je tip, ik zal nog eens kijken op marktplaats! Alhoewel daar vaak ook nog aardig wat voor wordt gevraagd en/of geboden voor de combisleeper... En op de een of andere manier voelt het 'beter' om via hier iets over te nemen... Het voelt toch een beetje vertrouwd zeg maar, alsof ik jullie een beetje ken @Dees68: jammer, maar evengoed bedankt voor je reactie! Ik zie trouwens ineens je onderschrift, ben je zoveel afgevallen joh? Wat goed! Keep up the good work!