combisleeper pluist

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door consider, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb onlangs een combisleeper gekocht.
    Mijn dochter heeft er nu 3 nachten in geslapen, en het valt me op dat die fleece voering ontzettend pluist.
    Als ik haar uit de slaapzak haal, heeft ze allemaal pluisjes op haar pyama en tussen haar tenen zitten.
    Is dit normaal?
    Of moet ik hem eerst een keer wassen?
    Durf hem niet eens met andere kleding te wassen, ben bang dat alles onder de pluizen komt te zitten.

2. Ik heb hier ook een combisleeper
    maar nooit geen last van gehad, maar moet zeggen dat ik hem eerst heb gewassen voordat ze er in is gaan slapen.

Ik zou hem dus eerst eens een keer wassen, desnoods apart.
    Maar het kan goed zijn dat het probleem dan over is.

En als het niet over is zou ik zeker even naar de winkel terug gaan.
    Ze zijn tenslotte duur genoeg

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Nee hier ook geen last van (gehad) maar ik was alles voordat het de eerste keer aangaat....

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hebben er ook een paar zowel voor zoon als dochter. Maar ik was ook alles een keer voordat het in gebruik wordt genomen anders vind ik het vies. Was ze ook niet speciaal apart, gewoon op 30graden en in de droger op lage temperatuur. Blijven heel mooi en geen pluisje te zien!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ook nog nooit pluizen gehad, ook ik heb hem eerst gewassen voordat ik hem ging gebruiken. Ik was hem op 30 graden fijnwasprogramma en niet in de droger maar aan de waslijn.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ben ik de enige die kleding etc niet meer van tevoren wast?
    Tot wanneer blijven jullie dat doen? Is toch helemaal niet meer nodig? Tenzij het erg chemisch ruikt.

Zal hem vanavond eens in de was doen, hopelijk pluist ie dan minder.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik was het ook nooit van te voren, inderdaad tenzij het heel erg chemisch ruikt :)

8. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Dat pluizen komt doordat het nog niet gewassen is. Ik was altijd alle nieuwe kleding voor eerste gebruik. Je weet niet wie het aangeraakt heeft e.d. Dit geldt niet alleen voor ons zoontje maar ook onze eigen kleding hoor. Als ik iets koop gaat het gelijk in de was!

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja hier ook pluizen. Na 2 x binnenstebuiten wassen, was het grotendeels weg. Ook ben ik er met zo'n kleefroller overheen gegaan. Misschien kun je hem ook stofzuigen:D.

Deel Deze Pagina