Ik heb de puckabag na de zomer te koop gezet, ik vond het zomer deel te koud als het zeg maar geen 25 graden was 's nachts, en het herfstdeel was veel te warm, zelfs alleen in een romper en luier kwam ze er bezweet en klam uit.
Hoi Suusjeuh, Daar ben ik ook bang voor. Het is namelijk geen goedkoop ding. Mijn kleine heeft het eerder warm dan koud. Heb je ook ervaring met de combisleeper.
Nee maar ik ga een 2ehands combi voor mn zoon kopen. Het is bij ons vrij koud boven, dochter sliep in prenatal winterslaapzal onder dekbed vd winter,10 a 12 graden boven. Maar de puckabag was in september gewoon al te warm, er is geen tussenfase tussen shirt-dunne zak en beertjeswarme zak. En hij is idd schrikbarend duur maar 2e hands goed te verkopen
Puckabag nooit gebruikt, maar hier wel heel tevreden over de combisleeper. Heerlijk ding, behalve voor het super warme weer: 23 graden of hoger op de kamer, daarvoor hebben we een extra slaapzak die heel dun is van de prenatal. Ons meisje heeft het snel warm, dat wel.