Baby Born pop of gewoon een andere?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sweet978, Oct 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    hai dames,

De titel zegt het al.. Smurf hir krijgt van Sinterklaas een pop. Wat is nou een leuke baby pop en wat is het verschil tussen de bekende Baby Born en de (bij nu in de aanbieding) Lissy van de Blokker ( die is nu bijv maar 10 euro of zo) .

Is die duurdere pop nu echt beter/leuker of is het gewoon weer een merkje waar je voor betaald?

2. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Ik had voor de vakantie een goedkope pop gekocht, maar die is inmiddels zo slap geworden dat we daar echt helemaal niks meer mee kunnen. Nu is dat niet erg, omdat het echt een goedkope was alleen voor de vakantie, maar echt lang heeft i dus niet overleefd.
    Hier hebben we voor sinterklaas nu een baby born save the children gekocht (plaspop), was bij de toys xl van 55 voor 35 euro en tot 31 okt nog extra 20% korting, dus iets van 27 euro. Is een pop met haar, wat ik bij onze baby anabel mis, dochter vind het nl prachtig om clipjes bij de pop in te doen (oma had er al 1 met haar). Baby anabel is trouwens een jaar oud, en die begint ook wat gebruiksschade te vertonen, maar daar loopt ze dan ook echt al een jaar dag en nacht mee te zeulen.

Denk dat als je harde poppen koopt (onze vakantiepop was een zachte waarmee je het water in kon) dat het dan niet zo heel veel uitmaakt hoe duur hij is. Die kunnen toch echt wel wat hebben hoor.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter is helemaal gek van babyborn en naar gewone poppen kijkt ze niet om.

babyborn kost nu maar 25,- bij trekpleister :)

4. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    leuke tip Lovewinni dank je.

T is dus echt van kind tot kind verschillend waar de voorkeur naar uit gaat. Na het berichtje van Pila heb ik wel bedacht dat het idd een harde pop wordt en niet een zachte. ( ik twijfelde nog wat)

5. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    hier heeft onze prinses een my first baby annabell gehad voor haar verjaardag. Speciaal voor kindjes vanaf 1 jaar. Dus geen losse onderdelen enz. Je hebt meestal dat poppen vanaf 3 jaar zijn zo ook de babyborn. je hebt ook wel een babyborn voor kindjes vanaf 1 maar die heeft een raar plastic lijfje net een vuilniszak.
    Ons meisje is erg dol op haar nieuwe pop. Wel even goed kijken want je hebt ook de gewone baby annabel en die is ook vanaf 3 jaar.

6. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    nog en goede tip.. kijk zo wordt shoppen nog eens leuk. Had eerlijk gezegd nog niet stil gestaan bij leeftijden idd:)

Dus bedankt :)

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,139
    8,870
    113
    Ik vind Baby Born voor die kleintjes veel te groot en log. Ik zou nu voor een kleiner popje gaan en later voor een grotere. J. heeft bij haar geboorte een BB gehad, maar ik heb een kleiner popje (ook met een hard lijf) voor haar gekocht omdat ze met BB bijna niet kon spelen. Ze pakt nu eigenlijk altijd het kleinere popje.

8. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    die my first baby annabell is te bestellen via www.bol.com lekker makkelijk!

9. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    lang leve internet shoppen:)

@NiekeKris
    Ik kan me voorstellen dat als je bij de geboorte zo een BB krijgt t dan wel erg groot is idd. Smurf hier is erg lang, dus denk dat ze wel uit de voeten kan met een wat flinkere pop, maar bedankt voor t advies:)

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,139
    8,870
    113
    Met haar geboorte heb ik hem natuurlijk nog niet gegeven. :D Ik heb hem uit de doos gehaald toen ze ongeveer 1 was. En J. is ook behoorlijk lang (88 cm inmiddels oid), maar ze speelt nog steeds veel lekkerder met het kleine popje. Daar loopt ze in ieder geval heel regelmatig mee rond en doet er van alles mee. De BB pakt ze maar af en toe.

Maar je merkt vanzelf wel wat jouw dochter er van vindt, toch? En anders is hij toch leuk voor over een tijdje? Je kunt altijd nog een kleiner popje er bij kopen als je merkt dat hij toch te groot is? :)

11. jonibra

jonibra Niet meer actief

Nikita heeft een babyborn gehad voor haar verjaardag van mn schoonouders maar ze heeft ook een kleinere pop gekregen van mn zoontje en dat is toch de pop waar ze het meeste mee speelt.
    Babyborn is idd een beetje erg groot voor haar.

12. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    hmz... al 2 mensen die aangeven dat een kleinere toch handig is.
    Bedankt voor de adviezen ik gooi het thuis wel even in de groep.

Waar kan je allemaal een gesprek over beginnen met je vriend grin.. *nemen we een pop van 40 cm of een van 20 cm???* :D

13. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    wij hebben beide poppen hier. De Lissy en de babyborn.
    DOchter heeft een absolute voorkeur voor babyborn. Met name omdat die mee in bad kan. En ze is ook niet zo gecharmeerd van de geluidjes van Lizzy.

14. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    @Sidmick

Heb jij dan ook een BB vanaf 1 jaar of gewoon een die van af 3 is ?

15. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Wij hebben gewoon een grote.
    Daar heb je nl. veel meer accesoires voor.
    Heb em vorig jaar een keer in de aanbieding gekocht bij het kruidvat, was toen 25 euro geloof ik.
    Mijn dochter (die echt een kleine uk is) heeft nooit problemen gehad dat de pop te groot was

Share This Page