combisleeper!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Merlijn1983, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Iemand die deze heeft en hoe bevalt hij?
    Heb je echt nooit meer dekentjes nodig?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    de puckababy hebben wij! echt mn zoon zn beste vriend! haha

hij ligt nu te slapen in de herfst versie(teddy) in een romper en dun broekje. en hij word heerlijk warm wakker s morgens!
    er kan dus nog de katoenen versie omheen en zou hem nog een dikke pyama aan kunnen doen.

het enige nadeel is dat je de mouwen niet van de herfstversie kan afritsen.

maar het voordeel is dat hij heerlijk zacht is!:D

oh en ik heb em via marktplaats, vond hem anders wel duur om aan te schaffen maar nu ik weet hoe fijn hij is had ik het er echt voor over gehad!

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hadden hem in de babymaat. Hij is fijn maar wel stugger als de puckababy bag, die is knuffelig zacht. Maar van puckababy vind ik de zakken beter verdeeld, de bag heeft een warme en een heel dunne zak, combisleeper heeft een dunnere en een dikkere en samen is hij dik. Bij de rits bleef hij altijd stug maar de slaapzak-opening voor in buggy of autostoel was ook fijn op die leeftijd als we 's avonds weg waren dan slaapzak aan, en zo in de auto slapen. Je kan eronder natuurlijk zoveel of weinig aandoen als nodig, alleen een mouwloze romper of een longsleeve romper met wollen of velours pyjama is nogal een verschil. Hier was hij warm genoeg ja met ca 15 graden boven.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik zou voor de puckabag gaan

5. Username

Username Niet meer actief

Wij hebben zowel combisleeper als puckabag. Allebei niet warm genoeg voor dochter. Ons huis is 100 jaar oud en niet warm in de winter.
    Wij hebben uiteindelijk een Ergopouch 3.5 tog gekocht op aanraden van iemand hier op het forum. Gouden aankoop, hele fijne zachte en warme slaapzak :)

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heerlijk, die combisleeper. In de winter lange romper, pyjama, sokken en de hele combisleeper en mijn dochter bleef heerlijk warm.

7. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Ik heb de combisleeper te leen gehad maar uiteindelijk the bag van puckababy gekocht omdat deze zachter is en ik de zomerzak dunner vind. In de zomer is t bij ons 30gr boven (plat dak zon er hele dag op) en zonder slaapzak sliep ze niet....bloot in zomerzak zonder mouwen wel.

Op ikbenmama.nl kun je slaapzakken vergelijken erg handig

Deel Deze Pagina