Vorige week hebben wij de 20wk echo gehad!Ons meisje bleek helemaal gezond te zijn maar ik vraag me af of het haartjes zijn op haar achterhoofdje, of is dat niet mogelijk? Thnx!
Ik heb echt geen flauw idee, maar zou zelf ook denken aan haartjes, maar of dat kan? Ben benieuwd of iemand er antw op kan geven
JAZEKER !!!!! Haartjes kun je zeker weten op een echo zien, als de echo goed duidelijk is. En jou echo is echt super duidelijk, dus ik zeg : JA, je ziet wat haartjes zitten
Ja hoor dat kan, bij ons op de echo waren ook haartjes te zien.....wij hadden een pretecho met 17 en 28 weken en daar werd verteld dat het haartjes waren.
Haartjes kun je op een 2D echo inderdaad zien! Wij kregen op onze 3D echo te horen toen de echoscopist even switchte naar 2D dat ons meisje al flink wat haartjes had! En onze dame is geboren met een echte flinke bos haar! (En heeft ze nu nog )
Yup dat kan .. Ik heb een echo van onze dochter gemaakt met ong. 35 wrken dn daar zie jr een soort van "matje" zitten aan de achterkant van het hoofd (richtong nek) dn idd.. Ze kon al zowat een staartje in van achteren na de geboorte
Kan zeker te zien zijn, hoor! Bij ons is het ook duidelijk dat mini-us een flinke bos haar heeft! Leuk hè, dat je dit kunt zien!
Dat kan zeker en het ziet er hetzelfde uit als bij mijn dochtertje toen. Volgens echoscopist waren dat zeker haren.